6/5 : oude creaties die ik instuurde

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
poppymieke
Bead Lover
Contacteer:
6/5 : oude creaties die ik instuurde

Bericht door poppymieke » za 05 mei 2007 23:56

voor de maandelijkse wedstrijd bij armande ( ik won niet trouwens, maar geen nood : ik stuurde er al nieuwe in en wie weet :oops: ? )

witte veterlariat met witte rocailles en geverfde blauwe steentjes die armande verkoopt :
Afbeelding

korte veterketting met werkelijk prachtige vintagekralen en zilverkleurige spacers en olifantjes.

Afbeelding

nog vintagekrlaen die werkelijk schitterend zijn, gecombineerd met ik dacht jaspiskraaltjes en ene koperen hanger met geëtst zonnetje op ( maar dat laatste zie je niet op de foto ) die ik haalde van een oude oorbel waar ik de 2de al lang van kwijt ben.
Afbeelding

EstherH
Bead Starter

Bericht door EstherH » zo 06 mei 2007 08:23

prachtig zeg. ik moet ook eens op die site gaan kijken die deze prachtige kralen verkoopt. echt fantastisch mooi!

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » zo 06 mei 2007 11:39

Mooie creaties geworden, mooie kralen gebruikt :D

groetjes Margriet.

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 06 mei 2007 12:25

Mooi geworden zeg!
groetjes ikke