08-03-2007; Creaties van zilverklei

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Debby
Bead Lover

Bericht door Debby » zo 18 mar 2007 12:06

van riet ann schreef:Donderdag ga ik een workshop UV-resin volgen! Kijk er al naar uit!
ben benieuwd naar je creatie :lol:

kadya
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door kadya » zo 18 mar 2007 12:08

Wendy van Toorenburg schreef:Kadya; Bij Art Clay betaal je 20 Euro voor 10 gram. Met 10 gram maak je een brede en zware echt zilveren ring. Dat is toch niet duur? En dan heb je het ook nog helemaal zelf gemaakt!
Groetjes,
wendy
Nee daar heb je zeker gelijk in, mijn probleem is dat ik alles zo leuk vind.
Mijn budget is niet gelijk aan mijn interesses, dus ik moet kiezen... helaas. :( Vind het echt prachtig maar misschien in de toekomst!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » zo 18 mar 2007 12:23

kadya schreef:
Wendy van Toorenburg schreef:Kadya; Bij Art Clay betaal je 20 Euro voor 10 gram. Met 10 gram maak je een brede en zware echt zilveren ring. Dat is toch niet duur? En dan heb je het ook nog helemaal zelf gemaakt!
Groetjes,
wendy
Nee daar heb je zeker gelijk in, mijn probleem is dat ik alles zo leuk vind.
Mijn budget is niet gelijk aan mijn interesses, dus ik moet kiezen... helaas. :( Vind het echt prachtig maar misschien in de toekomst!
ik denk dat de meeste van ons met hetzelfde probleem zitten. de interesses zijn enorm, de geldboom groeit alleen niet mee :lol:
Groetjes Marit

kadya
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door kadya » zo 18 mar 2007 12:32

Jij hebt dus een geldboom...??? :lol: :lol: :lol: alleen groeit ie niet, da's nou wel weer jammer.... :olifant:

Gesloten