Dit was mijn eerste gekettelde ketting. De kleuren komen niet zo goed uit op deze foto, maar het is een mooie combinatie van olijfgroen, oranje en rood met daratussen telkens zilveren kralen.

gele geregen ketting, weet nog niet of ik hem ga houden trouwens, misschien sloop ik hem wel weer... :

Ik hou wel van de combinatie wit/geel. Ik vond deze kunststoffen eigele kralen een erg mooie kleur hebben, maar ik stel vast dat een aantal van hen beginnen te verkleuren... :

een korte gekettelde ketting met stukjes ketting ertussen en glaskralen

Mijn eerste en enige gehaakte ketting : ik had hem eerder op een dunnere nylondraad gemaakt en vond hem dan nog mooier, helaas brak de draad voortdurend... Ik heb er niet alleen rocaillees opgedaan, maar ook staafjes. Als je het zo haakt, wordt het erg elastisch en het is mooi om hem een paar keren rond je hals te draperen.

gouden lariat met ring : hij was helemaal in verschillende gouden kralen, maar er was 1 soort bij die haar kleur verloor... die zijn nu doorschijnend... :

geknoopte ketting met groene zilverfoilkralen en houten kralen

geregen ketting ( mijn eerste denk ik ) met alle mogelijke soorten rose kralen, gecombineerd met houten kralen

korte camouflagekleurige rocaillesketting

kettig met oranje bollen, helaas zitten de gaten niet helemaal in het midden waardoor de kralen niet mooi hangen. Ik wil er iets anders mee doen, maar weet nog niet wat ( suggesties zijn altijd wekom ! )

doorschijnend en rood gekettelde ketting, ik ben er niet wild van, ik denk dat het mooier was geweest met witte ipv doorschijnende kralen

rocailles...

Ik heb een jurk in de volgende kleuren en deze ketting past er erg goed bij :

zwarte geknoopte ketting

gele veterketting

deze maakte ik al 10 jaar geleden : de een met zwarte randje maakte ik eerst maar die heb ik zo vaak gedragen dat ie begon te vervormen. ik heb hem dan maar zonder zwarte rand teruggemaakt, maar ik vond de eerste mooier. ik heb dit geweven met elastieken dwarsdraden.

1 van mijn favorieten : zwartwitgeketteld : toen ik de eerste versie maakte, was mijn stiefdochter er zo wild van dat ik ze hem gaf en ze opnieuw maakte voor mij. de witte kralen komen van een gesloopte ketting van de rommelmarkt.