07-02-'07 Kettingen

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
x_Sun
Bead Reader
07-02-'07 Kettingen

Bericht door x_Sun » wo 07 feb 2007 18:39

Hallo iedereen :) Hier eens wat kettingen van mij. Ik ben nog lang niet zo goed als jullie maar ben nog volop aan het leren :wink: :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ben nog niet zo goed in foto's maken... :oops:
Kralengroetjes; x_Sun!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » wo 07 feb 2007 18:43

:D je foto´s zien er prima uit hoor :D ik kon het zinnetje onderaan maar net lezen, volgende keer ietsje groter maken :wink:

mooie kettingen, die eerste is mijn favoriet :D maar ik zie dat je bij je veterkettingen geen knoopjes hebt gemaakt aan het einde van de veter, blijven die kralen wel zitten dan? (of ben ik nou zo stom dat ik de knoopjes niet zie :oops: )
Groetjes Marit

x_Sun
Bead Reader

Bericht door x_Sun » wo 07 feb 2007 18:45

dekker schreef::D je foto´s zien er prima uit hoor :D ik kon het zinnetje onderaan maar net lezen, volgende keer ietsje groter maken :wink:

mooie kettingen, die eerste is mijn favoriet :D maar ik zie dat je bij je veterkettingen geen knoopjes hebt gemaakt aan het einde van de veter, blijven die kralen wel zitten dan? (of ben ik nou zo stom dat ik de knoopjes niet zie :oops: )
Haha, nee klopt, er zitten geen knoopjes onder. Maar het zijn ook wel kralen met een heel klein gaatje. Vraag me niet hoe ik ze erdoor heb gekregen... :roll: :P
Kralengroetjes; x_Sun!

Gesloten