27 december, eindelijk weer wat fimo van mij!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ze zijn geweldig mooi!!!! Het zijn echt romantische kralen geworden, net een bloemetjesjurk
Krijg ook zin om te fimo-en
Maar dan worden mij frutsels vast niet zo mooi!
http://www.polymerclaycentral.com" onclick="window.open(this.href);return false; Hier kun je veel info vinden over hoe zo'n cane wordt opgebouwd en hoe je de kralen ermee maakt 
MiekeN schreef:Ik vind ze echt prachtig, die kralen, maar... waar kijk ik nou naar? Ik bedoel: het eerste is (oneerbiedig gezegd) een stukje kleiwerk, het tweede is... datzelfde stukje kleiwerk maar dan in een ... wat? en hoe ontstaan die kralen dan?
ksnapnie!
![]()
MiekeN
Kralenkip....
- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik heb met deze foto's laten zien hoe ik die kralen maak. eerst maak je dus inderdaad een 'kleiwerkje' die stop je in een Cane (de tweede en derde foto) door die cane kleiner te maken kan je er plakjes af snijden en op een rond balletje klei 'plakken' even rollen en klaar is je kraal!!MiekeN schreef:Ik vind ze echt prachtig, die kralen, maar... waar kijk ik nou naar? Ik bedoel: het eerste is (oneerbiedig gezegd) een stukje kleiwerk, het tweede is... datzelfde stukje kleiwerk maar dan in een ... wat? en hoe ontstaan die kralen dan?
ksnapnie!
![]()
MiekeN
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Misschien rol je hem kleiner? Je moet hem als het waren "duwen/knijpen" en zodat het kleiner worden en dan opgevenmoment rol je hem 1 of 2 keer om hem weer rond te krijgen.especially-sierada schreef:Bij mij vervormt het patroontje vaak als ik een cane wil maken!
Wat doe ik verkeerd???
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer: