23-09-2006 Even kijken of ik mijn creatie kan tonen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Daar heb je inderdaad gelijk in, ik had daar tijdens het rijgen te weinig rekening mee gehouden. Als ik hem om doe, dan moet ik hem zo draaien dat de grootste kraal niet in mijn nek terecht komt. Dat lukt aardig. Ik kan hem namelijk ook zonder die hanger dragen en dan maakt het niet zo veel meer uit. Wanneer ik hem niet twee omsla maar draag als een lange ketting dan hang ik die hanger er weer aan.Hee ... hoe zit dat nou ... van die hele grote kralen in je nek ... lijkt me toch een tikkie niet helemaal lekker of valt dat wel mee?!
Twee in één! Leuk!Kralenfan schreef:Daar heb je inderdaad gelijk in, ik had daar tijdens het rijgen te weinig rekening mee gehouden. Als ik hem om doe, dan moet ik hem zo draaien dat de grootste kraal niet in mijn nek terecht komt. Dat lukt aardig. Ik kan hem namelijk ook zonder die hanger dragen en dan maakt het niet zo veel meer uit. Wanneer ik hem niet twee omsla maar draag als een lange ketting dan hang ik die hanger er weer aan.Hee ... hoe zit dat nou ... van die hele grote kralen in je nek ... lijkt me toch een tikkie niet helemaal lekker of valt dat wel mee?!
Groetjes Wendy