van welke?linda1979 schreef:Mag ik vragen wat voor draad je hebt gebruikt?
Groetjes Linda
28-08; 2 armbandjes, lange ketting en sleutelhanger
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
die grote schelpen hebben ze bij veel online shops..deze komen geloof ik van sayila. En dat muntje is meen ik van kralenboutique monique...Angelaa schreef:super de super zoals altijd
o,ja waar koop jij die paarse muntjes van die sleutelhanger en die grote schelpen ben ik ook al een tijd naar op zoek.
en dank je wel!

Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
als ik zelf geen sieraden zou maken zou ik ze zeker bij jou kopenDorith schreef:die grote schelpen hebben ze bij veel online shops..deze komen geloof ik van sayila. En dat muntje is meen ik van kralenboutique monique...Angelaa schreef:super de super zoals altijd
o,ja waar koop jij die paarse muntjes van die sleutelhanger en die grote schelpen ben ik ook al een tijd naar op zoek.
en dank je wel!

Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.