27-8 Bruidsset paars/lila in opdracht.
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- marionvankints
- Bead Interested
Bedankt voor jullie complimenten!
Het is zeker een eer om voor iemand de bruidssieraden te maken. En dan te bedenken dat ik haar nog nooit heb gezien! Ik heb in het begin best een slapeloze nacht gehad, omdat ik bang was dat het mij niet zou lukken (leuk he, zo'n kralenhobbie!). Zelf wist zij heel goed wat ze wilde, dus dat scheelt enorm.
En aan de reacties zie je dat iedereen een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook!
Het is zeker een eer om voor iemand de bruidssieraden te maken. En dan te bedenken dat ik haar nog nooit heb gezien! Ik heb in het begin best een slapeloze nacht gehad, omdat ik bang was dat het mij niet zou lukken (leuk he, zo'n kralenhobbie!). Zelf wist zij heel goed wat ze wilde, dus dat scheelt enorm.
En aan de reacties zie je dat iedereen een eigen smaak heeft en dat is maar goed ook!
Groetjes Marion
Groetjes Marion
Ja dat vind ik ook, ik heb vorige week ook twee kettingen op bestelling gemaakt, niet voor een bruid maar wel voor iemand die naar een bruiloft gaat, en zij had me dan wel het truitje laten zien wat ze aanwilde, en verder wist ze wel goed wat ze wilde. Het was zeker niet mijn kleur, maar omdat ze alles zo duidelijk voor ogen had is het toch gelukt! Ze was er erg blij mee gelukkig.marionvankints schreef: Zelf wist zij heel goed wat ze wilde, dus dat scheelt enorm.
Groetjes,
Brenda
Brenda