20/08 Creaties

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Brennie
Bead Interested
20/08 Creaties

Bericht door Brennie » zo 20 aug 2006 10:29

Een aantal maanden geleden had ik iemand eens een ketting verkocht via marktplaats. Nu kreeg ik een mail van haar zus, die gaat naar een bruiloft in Turkije en wilde graag bij haar kleding een nieuwe ketting. Zie onderstaande jet/emerald/indicolite ketting.

Verder wilde ze ook nog wel iets met saffierblauw, dus dat heb ik ook meteen gemaakt.

En toen ik toch bezig was heb ik meteen een paar oorbellen gemaakt voor bij een ketting die ik hier al eens heb laten zien.

Namelijk deze:

En ik zal jullie ook nog even updaten over mijn nieuwste hobby, namelijk kleine miniatuur-poppetjes schilderen (poppetjes zijn zo'n 3 tot 3,5 cm groot).

Laatst gewijzigd door Brennie op zo 20 aug 2006 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Brenda

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 20 aug 2006 10:31

Ooooo, die kettingen zijn echt mooi!
Groetjes, Melanie

Joyce1977
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » zo 20 aug 2006 10:31

Hele chique creaties. Leuk om op die manier nog wat te verkopen!!!
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » zo 20 aug 2006 10:40

Heel erg mooi allemaal.

Die poppetjes, horen die bij een spel? Heb namelijk wel eens gehoord van een spel waarbij jezelf de poppetjes moet schilderen. (geen idee meer hoe het heet, maar schijnt ontzettend kostbaar te zijn als je alle spelers wilt hebben).
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 20 aug 2006 11:38

Uiteraard vind ik je sieraden schitterend, maar de poppetjes zijn ook leuk. Zijn het kant en klare poppetjes of heb je die ook zelf gemaakt?

Ik heb iets met kleine poppetjes en dan mooi beschilderen. Heb net toevallig de laatste Polymer Cafe zitten doorbladeren en zag een leuk babytje en een soort stripfiguurtje. Ik wil dat nog steeds een keer uitproberen.

Leuke nieuwe hobby!Afbeelding
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » zo 20 aug 2006 12:45

Prachtige sieraden zeg :shock: Echt chique :applaus: Dat beschilderde popje is ook mooi, ook een geduldwerkje zeker!

Spook
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Spook » zo 20 aug 2006 14:09

Hilde schreef:Heel erg mooi allemaal.

Die poppetjes, horen die bij een spel? Heb namelijk wel eens gehoord van een spel waarbij jezelf de poppetjes moet schilderen. (geen idee meer hoe het heet, maar schijnt ontzettend kostbaar te zijn als je alle spelers wilt hebben).
Mijn 14-jarige zoon schilderd ook poppetjes, van Warhammer. Er zijn veel verschillende soorten legers die tegen elkaar strijden. Er zijn zelfs toernooien waar hele veldstrijden plaatsvinden.
Groetjes, Yvonne.

Brennie
Bead Interested

Bericht door Brennie » zo 20 aug 2006 15:40

Dit poppetje is niet van Warhammer maar van het franse merk Confrontation. Ik schilder de mini's alleen om het schilderen, ik speel er verder niet mee. Mijn vriend heeft wel legers vol van allerlei miniaturen, van verschillende merken, en hij heeft me geleerd hoe ik die dingetjes kan schilderen. Overigens speelt ook hij niet met Confrontation, deze modellen hebben we alleen om het schilderen zelf. Ze zijn vaak wat sierlijker en verder uitgewerkt dan de Warhammer modellen. De regels voor Confrontation lijken hem niet zo boeiend, vandaar dat we er niet mee spelen. En bovendien moet ik er niet aan denken om een heel leger te schilderen zoals dit poppetje, want er zit echt zoveel werk in, daar hoef ik er echt geen 20 van te hebben/schilderen haha.
Groetjes,
Brenda

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 20 aug 2006 18:06

Die gekettelde zijn prachtig!!!!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 20 aug 2006 18:59

wat is die blauwe fijntjes zeg, prachtig