Blauw gekettelde ketting meerdere mensen zijn er hier al verliefd op, leuk van de zomer als je bruin bent lijkt mij maar nu ook oké!
8-1 blauwe ketting geketteld
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ben er productief de laatste dagen, paar weken niks gedaan en dan moet je de schade een beetje inhalen hé?

Blauw gekettelde ketting meerdere mensen zijn er hier al verliefd op, leuk van de zomer als je bruin bent lijkt mij maar nu ook oké!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
nee is niet zwaar! dat lijkt zo maar je voelt het niet door de verdeling van het gewicht, zou het zo zijn dat je vollere trosjes maakt en dan b.v. alleen op de voorkant van de ketting dan was dat wel zo maar daar zou ik zelf al niet tegen kunnen laat staan dat ik het zo maak.
heb hem ff gewogen..ong 100 gr weegt ie als we het precies willen weten
heb hem ff gewogen..ong 100 gr weegt ie als we het precies willen weten
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....