5-12 heel ander soort ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » wo 07 dec 2005 22:16

Elsje schreef:Vraagje aan allebei de dames; hoeveel meter rijglint heb je ervoor nodig gehad?
Hoi els, ik heb een idee, volgens mij zit er 50 gr. op een bolletje, deze ketting heb ik eruit gehaakt en nog een hele lange, en ik heb nog een beetje over. Dus ik denk 2 a 3 kettingen haal je er zeker uit.
Het zit wel heel lekker om je nek, omdat het super licht is, misschien moet ik er toch maar eens 1 dragen om reclame te maken, alleen het gekke is dat ik bijna nooit m'n eigen kettingen draag. Gr. Jett :wink:
Afbeelding
Ik baal zonder kraal

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 08 dec 2005 20:04

Heel leuk gedaan! De winkel waar ik mijn bolletjes rijglint gekocht heb, had ook zo'n ketting ervan liggen, net zoals de jouwe! :D

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door eva kesteman » ma 26 jun 2006 13:36

WWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAW echt mijn smaak heel mooi vind ik dit echt super, maar welk rijglint gebruik je hier voor of waar kan je dit kopen aub, bestaat er zoiets in zwart kleur ook. :wink:

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » ma 26 jun 2006 15:13

Heel leuk!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » ma 26 jun 2006 20:13

eva kesteman schreef:WWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAW echt mijn smaak heel mooi vind ik dit echt super, maar welk rijglint gebruik je hier voor of waar kan je dit kopen aub, bestaat er zoiets in zwart kleur ook. :wink:
Ik heb toevallig gisteren een bol Zwart/wit rijglint op een braderie gekocht. De kraam was van een handwerkwinkel. Ik denk dat je in een goeie handwerkwinkel goed terecht kunt voor het lint.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » ma 26 jun 2006 21:19

En anders topic van Tinstarco (?) even bekijken. Daar heeft ze ook een webwinkel vermeld die dit wol ook verkoopt.
Ik vind jullie kettingen ook geweldig!! :(L)

Veel kralenliefde van Monique.

Fren
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Fren » ma 26 jun 2006 22:00

Hele leuke ketting. Grappig, want ik heb hiervan een sjaal gebreid... Wat een .... werk was dat zeg!!!!
Hahahahaha...

Groetjes, Fren

Gesloten