hmmmm was het maar waar, maar nee die moet je met dots (stippen) laagje voor laagje zelf maken. Dus daar ben ik best lang mee bezig!Elsje schreef:En ik snap niet hoe je die bloemen allemaal zo mooi gelijk krijgt? Of is dat een voorgevormd bloemetje dat je in het glas laat smelten??
28/10 Zelfgemaakte glaskralen met bloemen.
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Kaatje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Kaatje op vr 28 okt 2005 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes karin
Re: 28/10 Zelfgemaakte glaskralen met bloemen.
Dat wil ik graag geloven! Tjeetje, wat knap en wat een genot om naar te kijken. Dank je. Voor het overige ben ik net als veel anderen sprakeloos ... en dat gebeurt niet gauwKaatje schreef:Ben er zelf weer erg blij mee
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- Kaatje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Re: 28/10 Zelfgemaakte glaskralen met bloemen.
Dank je Corriejanne! Glas is ook heel dankbaar matriaal om mee te werken vind ik, het glanst schitterend en gaat een leven lang mee.CJ schreef:Dat wil ik graag geloven! Tjeetje, wat knap en wat een genot om naar te kijken. Dank je. Voor het overige ben ik net als veel anderen sprakeloos ... en dat gebeurt niet gauwKaatje schreef:Ben er zelf weer erg blij mee
Tenzij je er gekke dingen mee doet natuurlijk
groetjes karin

Groetjes Marije