Ik heb op dit moment nogal een oorbellentic, die ik nog niet allemaal gefotografeerd heb. Wat hieronder te zien is zijn de 2 paar oorbellen die ik al wel gefotografeerd is en een armband, een ketting en een sleutelhanger van iets langer geleden

Oorbellen waarvan ik al eerder de swarovski kraaltjes heb laten zien omdat ik niet met zekerheid wist welke kleur het was... de scan week helaas in kleur erg af... Ik ben op mijn gevoel afgegaan en heb steentjes in indian red besteld en dat gecombineerd met koper... Dit is het resultaat;

Hoops met rode druppelkraaltjes uit maastricht en ook transparante kunsstof kraaltjes;

Ik heb lang getwijfeld en toch maar eens geprobeerd een jasseronarmband te maken... In het jasseron heb ik swarovski 4 mm konische kraaltjes geregen in de kleuren crystal, alexandrite en padparadscha;

Voor mijn verjaardag heb ik een sleutelhangerhaak gekregen en daar heb ik toch maar eens iets mee proberen te maken in combinatie met waxkoord;

Weer een ketting met enorm veel steentjes erin van mij... de kleuren zijn Sapphire, Aquamarine, Crystal comet blue en Crystal... Afgewerkt met een zwarte veter...

en twee details van de ketting;

Nou dat was het en nogmaals; geef eerlijk je mening, kan ik mijn sieraden misschien nog verder verbeteren

groetjes Anouk