19/10 gepunnikte armband

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn

knoop of niet?

Peiling eindigde op wo 02 nov 2005 16:54

ja
14
39%
nee
14
39%
geen idee
8
22%

Totaal aantal stemmen: 36

poing
Bead Hysteric
19/10 gepunnikte armband

Bericht door poing » wo 19 okt 2005 16:54

deze heb ik net gemaakt, was lastig hoor, eerst al die kraaltjes rijgen, en dan nog punniken :roll: maar meer dan de moeite waard :D

klikken=groter

het is zwart draad, en de kleur van de rocailles is blue zircon met zilverkern :D

nu weet ik alleen niet of ik het wel vertrouw om em gewoon met een knoop te sluiten, zo is ie het mooist, dat wel. zou dat makkelijk lossen?
Laatst gewijzigd door poing op wo 19 okt 2005 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ipoingtudut

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » wo 19 okt 2005 16:55

en wat vinden jullie van de kleurencombi?
ipoingtudut

bengel
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door bengel » wo 19 okt 2005 17:10

kleurencombi errug mooi.............

hoe je het het beste vast kan maken......misschien aan de uiteinden een wat grotere kraal in dezelfde kleur rijgen en vastmaken........zodat als je een knoopje maakt hij er niet heel gemakkelijk uit floept?

noem wat hoor
Groetjes Bengel aka Brenda

shadow
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door shadow » wo 19 okt 2005 17:21

heel erg mooi!

groeten shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!

Linda Post
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Linda Post » wo 19 okt 2005 18:20

Super gemaakt! Al dat gepriegel met punniken knap hoor :D

De kleuren vind ik ook erg mooi, blue zircon vind ik een hele mooie kleur.

Ik heb gestemd voor geen knoop, lijkt me het mooist met een mooi kralenkapje, tis een beetje een sjieke armband. Het spijt me als dat juist niet was wat je wilde horen :D

Succes!
Linda

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 19 okt 2005 18:42

Meid ik vind hem prachtig, het model en de kleur.

Ik kan je helaas niet helpen met de afwerking, ik heb hier (nog) geen ervaring mee.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 19 okt 2005 19:01

Hij is prachtig. Het mooiste zou zijn als je er een knoop inlegt die ervoor zorgt dat de beide kanten in elkaar overlopen, dus dat je de knoop niet ziet. Anders zou ik er toch iets met een slotje van maken.
Groetjes Els,

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » wo 19 okt 2005 19:08

Moet eerst effe kwijt dat ik het een hele leuke armband vind ... mooie kleur! Denk dat een knoop helemaal niet 'ontsierend' hoeft te zijn ... is er niet een parelmoer/schelpachtige onregelmatig gevormde kraal/knoop te vinden in min of meer dezelfde tint? Aan dit soort http://www.sayila.nl/lib/artikelgroep.a ... oep=%20463" onclick="window.open(this.href);return false; denk ik dan. Ben benieuwd wat het gaat worden! Succes!

:oops: Je bedoelde een knoop ... een knoop ... niet de knoop die in m'n kop schoot toen ik je berichtje las. Heb in je poll gestemd vóór de knoop maar ik ben niet voor een knoop ... is het nog te volgen? :lol: Ben voor een sjieke sluiting! Verdikkie ... draai ik je hele 'onderzoek' in de prut ... klopt je statistiekje niet meer! :oops:
Laatst gewijzigd door samira op wo 19 okt 2005 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Wendy

Addicted Patty
Bead Dreamer

Bericht door Addicted Patty » wo 19 okt 2005 19:39

Wow ik vind hem echt... :perfect:

Mooi gemaakt (het lange werk wordt goed beloond :wink: ) en prachtige kleurencombi!
Be creative!

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » wo 19 okt 2005 19:51

ik weet niet goed hoe je het vast kunt maken maar ik vind hem heel erg mooi! wat een werk zeg, wat een gepriegel....en een supermooie kleurencombinatie!!!!!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » wo 19 okt 2005 20:01

Geenidee voor wel/geen knoop.
Maar de armband is errug leuk :!:
Groetjes Ellen.

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » wo 19 okt 2005 21:16

Ik heb ook al meerdere malen een poging ondernomen om iets met kralen te punniken. Het is me nog niet zo erg gelukt.
3
Als ik die armband van jou zie dan vind ik het toch weer de koeite om nog een poging te ewagen.

Heel werg mooi is ie geworden, super.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » wo 19 okt 2005 21:17

o jee....koeite... moet dus zijn ...moeite...
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Britt
Bead Lover

Bericht door Britt » do 20 okt 2005 08:08

samira schreef: is er niet een parelmoer/schelpachtige onregelmatig gevormde kraal/knoop te vinden in min of meer dezelfde tint?

Dat lijkt mij ook heel mooi,trouwens ik vind de armband al heel geslaagd en de kleur is prachtig :D

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 20 okt 2005 10:39

samira schreef:Moet eerst effe kwijt dat ik het een hele leuke armband vind ... mooie kleur! Denk dat een knoop helemaal niet 'ontsierend' hoeft te zijn ... is er niet een parelmoer/schelpachtige onregelmatig gevormde kraal/knoop te vinden in min of meer dezelfde tint? Aan dit soort http://www.sayila.nl/lib/artikelgroep.a ... oep=%20463" onclick="window.open(this.href);return false; denk ik dan. Ben benieuwd wat het gaat worden! Succes!

:oops: Je bedoelde een knoop ... een knoop ... niet de knoop die in m'n kop schoot toen ik je berichtje las. Heb in je poll gestemd vóór de knoop maar ik ben niet voor een knoop ... is het nog te volgen? :lol: Ben voor een sjieke sluiting! Verdikkie ... draai ik je hele 'onderzoek' in de prut ... klopt je statistiekje niet meer! :oops:
lachen1
Groetjes Els,

Gesloten