08-08-05 Black Light Ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » di 09 aug 2005 17:04

Sieraden 4 You! schreef: Nee het is geen speciale fimo, het licht gewoon tussen de andere kleurtjes bij ons. Maar ze vallen wel op omdat ze erg fel zijn die kleurtjes. Volgens mij heb je het in geel, roze, groen en oranje.
De groene heb ik zelf nog niet, snel ook maar eens proberen denk ik!
hmm ik heb een kleur die erg veel op die oranje lijkt.. transparant staat er bij mij op.. :P

sneeuwbeer
Bead Discoverer

Bericht door sneeuwbeer » di 09 aug 2005 18:45

Echt een supervette ketting :) en armband ook natuurlijk. Daar zou ik wel mee durven lopen, zeker bij het uitgaan...lekker opvallend...Ik hou wel van zulke aparte dingen....Misschien wordt je creatie nog wel een rage :wink:

groetjes Nathalie

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 09 aug 2005 18:54

Ik ga af en toe naar goa-feestjes (weet niet of dat gekend is?), daar zou deze ketting zeker niet misstaan! Ik heb eigenlijk van een jongen de vraag gekregen of ik voor hem geen blacklightketting zou kunnen maken, maar heb eigenlijk geen idee waar ik die kralen zou kunnen vinden. :?

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 09 aug 2005 19:12

Ik ga af en toe naar goa-feestjes (weet niet of dat gekend is?), daar zou deze ketting zeker niet misstaan! Ik heb eigenlijk van een jongen de vraag gekregen of ik voor hem geen blacklightketting zou kunnen maken, maar heb eigenlijk geen idee waar ik die kralen zou kunnen vinden.
Kant en klare kralen weet ik zo niet...
Maar als je een beetje bedreven bent met klei kun je gewoon bij de hobby-winkel (PIPOOS bijvoorbeeld) deze klei kopen.
Degene die in Black-Light oplichten vallen direct op omdat het behoorlijk felle kleurtjes zijn.
Je kunt de klei afbakken in een oven op 130 graden en daarna lakken met speciale lak voor klei (ook te verkrijgen in de hobby-winkel).
Maar je mag die jongen natuurlijk ook doorverwijzen naar mijn site... :wink:

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 09 aug 2005 19:13

Ik ga af en toe naar goa-feestjes (weet niet of dat gekend is?), daar zou deze ketting zeker niet misstaan! Ik heb eigenlijk van een jongen de vraag gekregen of ik voor hem geen blacklightketting zou kunnen maken, maar heb eigenlijk geen idee waar ik die kralen zou kunnen vinden.
Kant en klare kralen weet ik zo niet...
Maar als je een beetje bedreven bent met klei kun je gewoon bij de hobby-winkel (PIPOOS bijvoorbeeld) deze klei kopen.
Degene die in Black-Light oplichten vallen direct op omdat het behoorlijk felle kleurtjes zijn.
Je kunt de klei afbakken in een oven op 130 graden en daarna lakken met speciale lak voor klei (ook te verkrijgen in de hobby-winkel).
Maar je mag die jongen natuurlijk ook doorverwijzen naar mijn site... :wink:

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 09 aug 2005 19:18

De klei had ik inderdaad al gezien, maar heb eigenlijk nog nooit zelf kralen gemaakt. Kan hij bij jou evt. iets 'op maat' laten maken? Want de kettingen op je site zijn nogal vrouwelijk he...
Zoja, dan geef ik hem zeker je adres door!

Sieraden 4 You!
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 09 aug 2005 19:20

Ja hoor dat kan zeker.
Als hij aangeeft welke kralen hij bijvoorbeeld leuk vind en welke stijl van kettingen dan maak ik wel wat leuks en mail hem een foto om te zien of hij het wat vindt.
Wat ik nog niet gedaan heb maar wat misschien voor jongens ook wel erg leuk is is werken met die black-light kralen en dan gecombineerd met metalen kralen...
Ga het vandaag of morgen meteen eens proberen!

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » di 09 aug 2005 19:28

Super-cool!!! (alleen beetje te fel voor mij)

En Katrien?? WTF is goa-feestje??? :shock:
Beady Greetzzz,

Kamelot

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 09 aug 2005 19:36

Niet echt makkelijk te beschrijven, ik vond volgende 'definitie': een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaats men dan allerlei vreemde geluiden."
Nog iets meer uitleg hier: http://www.gay2day.be/content/view/1017/30/" onclick="window.open(this.href);return false; (gewoon gevonden via google)
Het is eigenlijk vooral mijn vriend die ervan houdt, en hij neemt me dan op sleeptouw. De inrichting van zo'n zaal is alleszins met heel veel fluo en dan blacklights, en de meesten hebben ook blacklight-accesoires aan, ik heb bv. een fluo neusbel en tongpiercing.
Het is eigenlijk nogal zweverig gedoe, goed voor af en toe maar zeker niet elke week.

jolandahouben
Bead Reader

Mooi Zeg!

Bericht door jolandahouben » wo 10 aug 2005 11:56

Erg mooi, vooral de kelur verandering lijkt met leuk tijdens het stappen in een discotheek... Tijd om dat eens uit te proberen :-)

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » wo 10 aug 2005 15:54

Grappig! :D

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » wo 10 aug 2005 18:25

katskralen schreef:Niet echt makkelijk te beschrijven, ik vond volgende 'definitie': een vooral elektronische muziekstijl met zware beats waarvan het ritme wel eens fel kan variëren. Op deze beats plaats men dan allerlei vreemde geluiden."
Nog iets meer uitleg hier: http://www.gay2day.be/content/view/1017/30/" onclick="window.open(this.href);return false; (gewoon gevonden via google)
Het is eigenlijk vooral mijn vriend die ervan houdt, en hij neemt me dan op sleeptouw. De inrichting van zo'n zaal is alleszins met heel veel fluo en dan blacklights, en de meesten hebben ook blacklight-accesoires aan, ik heb bv. een fluo neusbel en tongpiercing.
Het is eigenlijk nogal zweverig gedoe, goed voor af en toe maar zeker niet elke week.
haha, alweer iets bijgeleerd!
Wat is dit forum toch multifunctioneel he...
Beady Greetzzz,

Kamelot

Lady_Violet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » wo 10 aug 2005 19:02

leuk effect
Groetjes
Lady_Violet

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » do 11 aug 2005 18:19

gaaaaff!!!

Trouwens jouw sieradensite heeft bijna dezelfde naam als de mijne......
http://www.sieraden4u.tk" onclick="window.open(this.href);return false; das de mijne
Ja dat zag ik vanmiddag al toen ik op de een of andere manier op je site terecht kwam.
Ik was al bang dat ik later als jou was begonnen met mijn site en dus een na-aper was maar dat is volgens mij niet zo want ik zag in je gastenboek geen reacties van voor 2005.
Ach, we lopen elkaar niet in de weg toch? :)
dat van m'n gastenboek moet je niet op letten, m'n gastenboek is al duizend keer veranderd en iedere keer haalt ie dan de berichtjes weg, echt stom :S
mijn ned stat teller heb ik sinds 18 oktober 2004 maar daarvoor had ik ook al deze site ;)
Maakt zeker niks uit, wel grappig :)

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » vr 12 aug 2005 10:16

Cool joh! :D
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gesloten