complimententopic
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Angel1980
- Bead Starter
- Contacteer:
de creaties die je hier tegenkomt zijn stuk voor stuk allemaal geweldig. Ik probeer bij zoveel mogelijk een persoonlijke reactie te geven maar soms is daar de tijd niet voor. Dus bij deze. En ik moet zeggen ik ben nog een beginnend iemand (weet nog niet eens hoe je verschillende soorten kunt onderscheiden) en heb hier al veel dingen geleerd en gezien. Dus medeforumpjes ga zo door.
greetings angel
greetings angel
Het is beter zaden van het goede in de harten van de levende te strooien, dan bloemen te leggen op de graven van de doden.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ook mijn complimenten voor alle prachtige crea's van de afgelopen week/weken.
Door het begin van mijn stage heb ik bijna geen tijd meer om op het forum te komen, laat staan dat ik op elke topic kan reageren. (hopelijk betert dit nog)
Vandaar: GEFELICITEERD ALLEMAAL met de geweldige sieraden!!!!
Door het begin van mijn stage heb ik bijna geen tijd meer om op het forum te komen, laat staan dat ik op elke topic kan reageren. (hopelijk betert dit nog)
Vandaar: GEFELICITEERD ALLEMAAL met de geweldige sieraden!!!!
Beady Greetzzz,
Kamelot
Kamelot
wauww wat word er veel geproduceerd de laatste weken!! echt niet normaal gewoon te veel om bij iedereen een persoonlijk berichtje achter te laten dus bij deze WAT HEEFT IEDEREEN WEER ENORM ZIJN BEST GEDAAN 

iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
imkeleenders@hotmail.com
toppie
ik ben zelf al een tijdje niet meer actief, maar ik kijk wel regelmatig op het forum en vind elke creatie gewoon super. 

groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.