Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Bedankt voor jullie reacties : erg leuk! Bij simpel rijgen is het inderdaad belangrijk dat je de goede kleur en kraalcombinaties maakt en daar kun je dus echt lang mee bezig zijn. Maar dit vind ik dus ook heel leukom te doen.
Hen ik vind ze FANTASTISCH heb ook nog op je site gegeken, ,
Ik zou er graag 2 van willen leren maken, ik kan bij jou patroontjes kopen he, maar denk je dat ik het kan, want ik lees moeilijk patroon.
Het gaat om de Ndebele ketting en de Ogalla.Ik hoor het wel van je, want als het te ingewikkeld is dan weet ik het nog niet. Gr.Jett
Dankjewel. Van de ndebele ketting heb ik nog geen patroon gemaakt dat komt pas in oktober of zoiets. De ogalala wel. De patronen zijn echt duidelijk, stap voor stap foto's. Net zoiets als de gratis patronen maar dan uitgebreider. Iedereen kan het.