27 mai Made in France (pour ne pas changer - Swarovski

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
jett1616
Bead Lover

Bericht door jett1616 » za 28 mei 2005 01:51

:) die eerste is erg mooi :applaus: gr.JETT :wink:
Ik baal zonder kraal

Toulouse
Bead Discoverer

Bericht door Toulouse » zo 29 mei 2005 23:49

Ik heb misschien een goed plan gevonden om eindelijk is proberen te verkopen.

Het was hier - in Frankrijk dus - vandaag moederdag, en we gingen dus naar de moeder van mijn vriend. Ik had voor haar die wazige (sorry) lila ring gemaak die ze echt prachtig vond.

Ik had zomaar ook even mijn koffertje met al dat spul wat ik al gemaakt had meegenomen En dat zou goed uitkomen, ze heeft dinsdag avond een party met 35 andere vrouwen. Dus zal ze die proberen voor me te verkopen...

Bedankt voor jullie feedback trouwens;

Om nog even antwoord te geven over facet, ik heb nergens last van als ik die ringen zelf draag. Ik kan er uiteraard bijkomen dat dat op het bot van je enkel flink pijn zou doen.

Ik ben zelf allergies voor alles wat van metaal (behalve 18 karat goud) is, en ik ben dus super blij dat ik wel tegen deze kralen kan...

Maar nu moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen, want ik heb niets meer thuis liggen...

Hoop dat het zal werken en een beetje geld mee zou kunnen verdienen.
Made in France

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 30 mei 2005 05:40

ik wens je een heleboel succes en laat gauw weer war moois zien.
bisou frietje
kralengek

Gesloten