Nummer twee is mijn favoriet.
Knap gedaan en wat een werk moet je
eraan gehad hebben. Heel mooi allemaal.
16/05/2005 Ringen rijgen met Swarovski (in Frankrijk)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Toulouse
- Bead Discoverer
frieda van dam schreef:bonjour toulouse ,comment ca va il iy a longtemps que on a plus rien entendu de toi.
ik zal nu maar verder gaan in het nederlands zodat de ander forumers het ook kunnen lezen.
ik vind je ringen heel mooi . ils sont magnifique. ik hoop dat je weer wat vaker op het forum komt .
a bientot frieda![]()
![]()

Thank you ladies
enne Frieda, ik heb niet zo veel tijd tegenwoordig (ben toch op mijn werk hé)
Mais on peut parler un peu en francais personne n'y prendra ombrage, j'espère.
Ik had wel patronen, maar heb ze terug gegeven.
Ik heb het nu in mijn koppie zitten, en vind het echt machtig om het te doen
Made in France
-
- Bead Monster
- Contacteer: