Leuke speciale opdracht (17-4)
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Nou die strakke waren gelijk verkocht (bovenste). Ze had ook een jurk met zwart en kristal AB swarovski, daar ga ik ook bellen bij maken. Ik wacht nog op onderdelen die ik heb besteld.
Die andere gaan gewoon in de verkoop hoor, dat zijn toch echt oorbellen voor de show. Dat draag ik zelf niet.
Die andere gaan gewoon in de verkoop hoor, dat zijn toch echt oorbellen voor de show. Dat draag ik zelf niet.
Kralen make the world go round!
- bellafleur
- Bead Lover
- Contacteer:
- Love-beadies
- Bead Producer
oorbellen
Echt heel mooi, alledrie!
Hoe heb je dat ornament tot oorbel omgetoverd?
Groetjes,
Rina
Hoe heb je dat ornament tot oorbel omgetoverd?
Groetjes,
Rina
Nou een kwestie van gewoon doorplakken. haha. Eigenlijk waren de bovenste en onderste oogjes maar daar heb ik een 5 mm flatback op gedaan. En een kleiner cirkeltje van 3 mm flatbacks. Het hartje is smili. Op de achterkant een clip geplakt. Het moesten ook clips zijn.
E.e.a komt van Sayila.
E.e.a komt van Sayila.
Kralen make the world go round!