6-3 Armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Dootje schreef:Supervrolijk!!!![]()
Je bent niet de enige hoor, ik ben nou ook 'out of montageringetjes' *snik*.
En ik mocht van mezelf tot de kralenbeurs geen geld uitgeven aan kralen.Dat ga ik nooit halen...
Ik moet nog 2 weken overleven...
ouch ... das lang

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

En ik ben morgen voor een paar dagen weg naar duitsland .. dus ik kan pas volgende verder

@ dames, bedankt

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Lizzie's sieraden
- Bead Designer
- Contacteer: