dus als je besteld kan het even duren voor je antwoord krijgt
Shirley = op vakantie
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
ik kreeg een meeltje van haar of ik het hier ook wilde mededelen dat ze tot en met 21-2 op vakantie is
Groetjes Kruimel
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
ik vind het erg tof voor haar
ze heeft het verdiend
maar voor mij wel jammer......
het zit niet echt mee met de steentjes
moet erg lang wachten....nu al bijna drie weken ( op een of andere manier duurt de bstelling errug lang ).....en dan nu in ieder geval nog tot de 21 ste......
hoe lang duurt het meestal tot jullie iets binnen krijgen ?
gootje
maar voor mij wel jammer......
moet erg lang wachten....nu al bijna drie weken ( op een of andere manier duurt de bstelling errug lang ).....en dan nu in ieder geval nog tot de 21 ste......
gootje

groetjes gootje
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
dan heb je waarschijnlijk simmili bestelddie had ze nooit in grotere hoeveelheden op voorraad maar binnenkort wel ik wacht ook al lang op mijn steentjes maar na de vakantie zou ht goed komengootje schreef:ik vind het erg tof voor haarze heeft het verdiend
maar voor mij wel jammer......![]()
gootje
Groetjes Kruimel
Ik wacht sinds 6 januari op flatbacks Rubygootje schreef:ik vind het erg tof voor haarze heeft het verdiend
maar voor mij wel jammer......![]()
gootje
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

Ik ben ook al vanaf begin januari aan het wachten hoor jongens... dus Gedeelde smart is halve smart toch? hahaha
Nee, maar ik had ook veel 'bijzondere' vormen besteld en dat duurt langer omdat dat besteld moest worden ofzo, nalevering etc. Maar de prijs maakt veel goed toch? En de flatbacks had ik behoorlijk snel moet ik zeggen!
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
hmm nou ja ik weet niet beter of flatback heeft ze altijd op voorraad maar ik ben ook alleen maar klant ik weet gelukkig ook niet alles
maar mischien is het handig als het lang duurt een meeltje te sturen of de bestelling wel goed is doorgekomen?
heeft nu geen nut want ze is op vakantie maar na de 21e ofzo?
maar mischien is het handig als het lang duurt een meeltje te sturen of de bestelling wel goed is doorgekomen?
heeft nu geen nut want ze is op vakantie maar na de 21e ofzo?
Groetjes Kruimel