Wigjig

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
ilserobben
Bead Starter
Wigjig

Bericht door ilserobben » do 17 jul 2003 17:33

Weet iemand of je de malletjes van Wigjig ook ergens in Nederland kunt kopen? Ik vind het zo duur als je ze in het buitenland moet bestellen.

Groetjes Ilse

ps. zie ook http://www.wigjig.com" onclick="window.open(this.href);return false;

mariska
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door mariska » do 17 jul 2003 19:39

Ik weet niet zeker of je dit bedoelt. Maar kijk eens op http://www.dekwast.nl" onclick="window.open(this.href);return false; in de kralen en sieraden materialen afdeling.

ilserobben
Bead Starter

Wigjig

Bericht door ilserobben » za 19 jul 2003 16:18

Bedankt Mariska,

Zoiets zoek ik, het is ook nog een stuk goedkoper dan die andere. Die komt op ongeveer ? 20.-

Groetjes Ilse.

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » wo 30 jul 2003 18:10

Hoi Ilse,

Je bedoelt zeker die wire artist??? Heb hem ook en wel 1 keren gebruikt omdat de pennetjes er continue uitvallen. Heel irritant want je komt steeds handen te kort om alles vast te houden in bij elkaar te houden.
Heb toen een mailtje gestuurd naar Wigjig om te vragen wat ik daar aan kon doen en die adviseerden me om een metalen artist te kopen. Deze zijn (uiteraard) bij hun te koop. Ik heb dit toen niet gedaan omdat ik ze vrij duur vond.
Ik ben benieuwd of je tegen hetzelfde probleem aanloopt, laat je nog even weten of je hem gekocht hebt en hoe het gaat? alvast bedankt.

groetjes

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 30 jul 2003 20:09

Ik gebruik hem ook nauwelijks. Je kunt natuurlijk ook zelf iets in elkaar knutselen ( of iemand anders laten doen) met spijkers en een plankje. De punten van de spijkers moeten dan omhoog steken, je kan dan een paar modellen maken die je regelmatig gebruikt.

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » wo 30 jul 2003 20:10

Zo leer ik nog 's wat! Ik had er echt nog nooooit van gehoord! :oops: Misschien klinkt dit heeeel dom, maar kan je zoiets niet zelf maken? Ik vond het er niet echt schokkend uitzien....maar nogmaals; ik heb er echt helemaal geen verstand van!
groetjes, Marian

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » wo 30 jul 2003 20:15

Zoals Hennie al zei, kan je dat (volgens mij) ook prima zelf maken. (zie antwoord Hennie hierboven)
Alleen zit je dan wel met een (aantal) vast patroon wat je maakt.
Maar je kan, als het werkt, natuurlijk ook meerdere plankjes maken met andere patronen.
Ik vind dat plastic ding niet werken in ieder geval.

ilserobben
Bead Starter

Bericht door ilserobben » wo 30 jul 2003 20:28

Hoi Annemieke,

Ik denk er nog over na om de Wigjig te kopen. Ik heb via via al zo,n wire artist gekregen (dit is inderdaad lastig om mee te werken)
Als ik besluit hem te kopen is het in iedere geval in Engeland. Daar zijn ze goedkoper en de porto kosten zijn niet zo hoog als vanuit Amerika +/- $35,- . Dit vind ik naruurlijk wel een beetje duur. (is zo onderhand meer als het apparaatje kost).

Als ik het besluit heb genomen laat ik het nog even weten.

Groeten Ilse

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 02 aug 2003 18:26

Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die zo'n wire artist lastig werken vind.
Is dan inderdaad handiger om ze in Engeland te bestellen. Anders ben je inderdaad meer kwijt aan portokosten dan dat ding kost.
Ben benieuwd of dat beter werkt, lijkt me wel trouwens.

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » za 02 aug 2003 22:29

Ik heb ook die wire artist,maar dat ding is inderdaad
erg lastig die pennetjes blijven echt niet zitten.
Denk dat ik nu toch ook maar zelf iets in elkaar ga
zetten (proberen) kijken of dat beter werkt.

Groetjes Judith

Petra
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petra » zo 03 aug 2003 11:41

Zo'n forum is toch ook wel goed voor mijn zelfvertrouwen hoor. Ik dacht dat het weer aan mij lag dat ik niks behoorlijks met die wigjig kan produceren.....maar het is toch gewoon een onding :twisted: Weg er mee!

ilserobben
Bead Starter

Bericht door ilserobben » do 07 aug 2003 20:22

Jaaaa,

Ik heb em. Meteen uitgeprobeert. En wat denk je het gaat echt veek beter als met die goedkopere dingetjes. Doot het stevigere malletje en de metalen pinnetjes hoef je niet bang te zijn dat ze afbreken. Dus kan je meer kacht zetten op de draad. Zo nu ga ik eerst nog wat nieuwe figuurtjes uitproberen.

Groetjes Ilse.

katouwtje
Bead Anonymous

Bericht door katouwtje » zo 24 sep 2006 12:45

Hoi Ilse,

Net nieuw in deze hobby en net nieuw op deze site (ik moet zelfs mijn profiel nog aanmaken). Bij het surfen op internet ben ik WigJig ook tegen gekomen. Ik zou er ook graag wat bestellen, maar ik hik ook tegen de verzendkosten aan. Is het een idee om eens met wat kralenliefhebbers de handen ineen te slaan een een gezamelijke order te plaatsen? Zo kunnen we de verzekdkosten drukken!

Groetjes, Karin

ingeling
Bead Interested

Bericht door ingeling » zo 24 sep 2006 13:17

Daar sluit ik mij helemaal bij aan!
Wil zelf ook graag zo'n wigjig omdat de wire-artist niet al te handig is dus ik doe zeker mee wanneer er meer zijn die willen bestellen! :)
Groetjes, Ingrid

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » zo 24 sep 2006 13:21

Ik kan het even niet terugvinden, maar volgens mij is het tegen de regels van dit forum om samen in te kopen.
Er zijn andere forums waar dat wel mag.
~Audrey~

Gesloten