Hoe nu verder?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
NicoleZw
Bead Anonymous
Hoe nu verder?

Bericht door NicoleZw » wo 18 jun 2003 13:03

Hallo allemaal.

Ik ben Nicole en al een tijdje actief met sieraden. Nu breidt mijn hobby zich zo uit dat mijn kennissen en vrienden kring ook sieraden wil. Mijn idee is het volgende: ik wil graag sieradenparty's gaan geven aan huis. Ik wil echter mijn sieraden zo goedkoop mogelijk gaan verkopen en dus wil ik me gaan inschrijven bij de KvK. Ik weet dat ik daar moet zijn voor de meeste info, maar ik dacht dat jullie misschien ook wel wisten wat ik moet gaan doen. Ben ik nu ook verplicht een BTW nummer aan te gaan vragen enzo? Ik ga me dus inschrijven bij de KvK, maar dan??? Wat zijn de volgende stapppen? Kan iemand mij helpen?\

Alvast bedankt!
Nicole :D

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 18 jun 2003 15:20

Hoi Nicole,

Zodra het een hobby is en je maakt niet extreem veel winst, mag je wat verkopen zonder kvk-nummer. Als je echt veel wil gaan verkopen en het echt een beroep van je wordt dan kun je, je verder wel inschrijven. Als je, je eigen gaat inschrijven bij kvk en voor je eigen wil beginnen moet je dat ook aangeven bij de belasting. Je moet ook een goede boekhouding bijhouden en belasting betalen.

Succes ermee!

Breggie en ik verkopen ook geregeld wat en staan ook weleens op markten, tevens geef ik cursussen. Binnenkort gaan we ook onze eerste party geven. Wij zijn niet ingeschreven, want het blijft echt een hobby. Misschien dat we dat later nog wel gaan doen.

P.s. ik zag trouwens dat je ook uit Oss komt, grappig. Nu zitten hier dan 3 kralenfreaks uit Oss op het Forum. Zeg, Nicole wat maak jij zoal?? Ben nieuwsgierig hoor!
Veel liefs,
Marlies

NicoleZw
Bead Anonymous

Bericht door NicoleZw » do 19 jun 2003 08:15

Hoi Marlies.

Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik ben nu een aantal jaren bezig met sieraden. Ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik zwanger raakte en bevallen ben enzo. Maar nu mijn spruit alweer 7 maanden is, begint het wel weer te kriebelen. Ik heb eigenlijk van alles gemaakt, maar indertijd alles ook weer verkocht. Ik zal wel een fotootje meesturen als ik weet hoe dat werkt.

Groetjes
Nicole

ps leuk, al die mensen uit Oss

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 19 jun 2003 11:24

Kom jij natuurlijk ook weleens bij Discovery, Jeanette en t' Ketteltje of niet?? Veel succes met het maken van je sieraden!!
Veel liefs,
Marlies

NicoleZw
Bead Anonymous

Bericht door NicoleZw » do 19 jun 2003 12:42

Ja, alleen 't ketteltje ken ik niet. Zit die ook in Oss??
:lol:

Dank je wel en jij ook veel suc6!!

Nicole

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » do 19 jun 2003 12:48

Hi hi,
Oss raakt goed vertegenwoordigd hiero!!!! Yeah!!!! Ik ken 't Ketteltje ook niet, helaas. Marlies, hoe moeten we daar komen?!? Ik heb nu een fiets, dus dat zal wel lukken allemaal.
knuffel Marieke

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 19 jun 2003 14:29

Zij heet Femke en verkoopt kralen aan huis (best wel veel).
Je moet van te voren bellen voor een afspraak, ze woont in de Kardinaal de Jongstraat boven de EDAH. Ik heb het telefoonnummer en huisnummer niet bij de hand, dus dat zet ik er vanavond wel op. Eerdaags gaat zij ook kralen verkopen via internet, wel andere als dat ze aan huis verkoopt. Nicole en Marieke hopelijk heb jullie hier iets aan!!
Ik ga zelf verlopig niet meer winkelen, want nu ben ik echt kei hartstikke blut!!! Heb via internet al weer teveel kralen besteld.
Veel liefs,
Marlies

missestoetje
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door missestoetje » vr 20 jun 2003 12:18

als dat adresje er is kan je die dan op het forum zetten?
tanx!!!
greetz MniQ

http://www.sugababes.nl/MniQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 20 jun 2003 12:28

zie dat het al op mijn site staat:
Kardinaal de jongstraat 36
5348 BH Oss
Behalve sieraden verkoopt de eigenaar ook allerlei kralen, zoals glazen kralen en fantasiekralen. Ook geeft zij workshops. Bel vantevoren voor een afspraak.

telnr heb ik niet.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » vr 20 jun 2003 18:51

En geeft ook Party's.
Het telefoonnummer is 0412-631771, haar naam is Femke van Doorn.
Van te voren bellen voor een afspraak!

(p.s. Sandra, misschien ook makkelijk als je naam en nummer er bij kunt vermelden bij adressen)
Veel liefs,
Marlies

Gesloten