vistaprint

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:
vistaprint

Bericht door Jolanda van soest » di 14 sep 2004 13:37

Hai hai,
wie heeft er wel eens visitekaartjes bij vistaprint gedrukt???
Ik wel dus en ook gelijk de retourstickers erbij gekocht. De kaartjes kreeg ik na 3 weken thuis ( half juni) en de retourstickers kwamen later.

Een paar weken later begrijp ik wel, maar een paar maanden????? Ik heb nu dus nog steeds niks!!!!!!
Ik heb verschillende mailtjes gestuurd en dan krijg ik als reactie dat ze door de vacantie me niet te woord kunnen staan in het nederlands... Hoe lang duurt die vacantie bij hun wel niet?!?!?!?

Hebben jullie hier ervaring mee???
Groetjes jolanda

@nneke
Bead Intelligent

Bericht door @nneke » di 14 sep 2004 13:40

:evil: snap er niks van, ik ken de firma niet trouwens.
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 14 sep 2004 13:53

Er is een eerder topic over vista print.... alleen weet ik niet precies waar, als je de zoekfunctie ff gebruikt weet je misschien meer....
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 14 sep 2004 15:34

toch even hier gereageert, het heeft bij mij ook echt heeel lang geduurt voor ik die labels had. Ik ben vrij laconiek in die dingen, ben er nooit achteraan geweest, dus weet niet waar het aan lag, maar herken het dus wel.....nu weet ik dat je aan dit antwoord niet veel hebt :oops: , maar ik heb ze uiteindelijk wel gekregen :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 14 sep 2004 17:08

nu weet ik dat je aan dit antwoord niet veel hebt , maar ik heb ze uiteindelijk wel gekregen
nou toch wel, want ja, ik wil ze graag hebben en ik heb ze ook al betaald. Wel slechte service hoor...... :?
Ik ga even de zoekmachine gebruiken kijken wat daar uit komt..
Groetjes

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 14 sep 2004 17:09

hmmm, bij zoeken krijg ik geen reactie, jammer.....

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 14 sep 2004 17:26

Ik heb vista ingetypt en kreeg 3 reacties, waaronder deze:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ight=vista" onclick="window.open(this.href);return false;
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

mip
Bead Fan

Bericht door mip » wo 15 sep 2004 11:04

wat raar dat het allemaal zolang duurt! ik heb dan wel geen stickers besteld maar de visitekaartjes had ik binnen 2 weken in huis?!?!
groetjes mip

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 15 sep 2004 13:11

Ja, de visitekaartjes had ik ook binnen twee weken in huis (Die zijn ook echt heel mooi), maar die andere dingen komen maar niet :cry: .

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » wo 15 sep 2004 19:02

Kan iemand mij hier ook zeggen wat je betaald voor die kaartjes?
Ik kende dit bedrijf ook niet, maar ik kan helemaal nergens vinden hoeveel verzendkosten je moet betalen. En is het echt zo dat je 250 kaartjes voor niks krijgt? Dat kan toch haast niet? Dus denk ik dat de verzendkosten dan erg hoog zullen zijn?
Wie o wie kan me dit vertellen?

Groet, Monique
Afbeelding

moon34
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door moon34 » wo 15 sep 2004 19:07

Haha wat een verschil allemaal he............. ik kreeg nl eerst de adresstikkers en een 2 weken later pas de kaartjes.............. maar heb verder geen klachten over ze het is allemaal heel goed gegaan :wink:
Groetjes Monique

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » wo 15 sep 2004 19:25

Voor de eerste 250 kaartjes betaal je alleen de verzendkosten en dat komt op zo'n 5 euro dacht ik. Volgens mij heb ik in totaal 12 euro ofzo betaald.... Je moet na die 250 kaartjes gewoon wachten op een aanbieding ( en das heel vaak!!). Op zich geen geld dus voor deze kwalitatief goede kaartjes, maar ja dan moet je ze wel krijgen :roll:
Het zal bij mij ook wel een misverstand zijn maar ik baal er wel stevig van, vooral omdat ik na zoveel mailtjes en zoveel maanden nog steeds niks heb :(

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 25 aug 2006 17:24

Heb vandaag m'n visitekaartjes binnen gekregen van Vistaprint (binnen 2 weken na bestelling). Ik moet zeggen dat het me 100% meevalt. Ik was eerst altijd sceptisch, omdat ik ze zelf maakte, maar ze zijn echt mooi geworden. De adresstickers zijn trouwens ook mooi, die waren nu ook gratis, dus ook maar gelijk bijbesteld. Alles bij elkaar alleen de verzendkosten betaald van € 9,75. Geen geld voor zoveel stickers en visitekaarten toch?
Groetjes, Melanie

floortje
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door floortje » vr 25 aug 2006 19:32

Ik wil ook graag visitekaartjes bij vistaprint bestellen maar op de een of andere manier krijg ik niet altijd een afbeelding van het kaartje te zien als ik op een visitekaartje klik en kan dus zo er ook geen bestellen, hebben jullie dat ook?

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 25 aug 2006 19:41

floortje schreef:Ik wil ook graag visitekaartjes bij vistaprint bestellen maar op de een of andere manier krijg ik niet altijd een afbeelding van het kaartje te zien als ik op een visitekaartje klik en kan dus zo er ook geen bestellen, hebben jullie dat ook?
nee geen last van.
Groetjes, Melanie

Gesloten