betalen via internet

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Petra
Bead Starter
Berichten:60
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 15:42
Locatie:Rotterdam
Contacteer:
betalen via internet

Bericht door Petra » wo 12 feb 2003 23:40

Deze vraag hoort eigenlijk in geen enkele rubriek thuis.....maar goed!
Ik heb prachtige kralen gezien op een Amerikaanse site. Betaling gaat via paypal en voor zover ik de informatie heb begrepen heb je daar ook een credit card voor nodig. Nu heb ik geen creditcard en voor ik er een aanschaf wil ik graag de ervaring van anderen horen over deze betalingswijze. Ik vind het eerlijk gezegd doodeng....heb tot nu toe alleen onder rembours besteld op Nederlandse sites.
groetjes Petra

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 12 feb 2003 23:51

Ik doe alleen maar business via Paypal omdat het incaseren van een check or moneyorder ontiegelijk veel geld kost hier!!
Volgens mij kan je nu ook al paypal aanvragen alleen met een bank account maar dat moet je maar even goed nalezen op de paypal site!!

Ik heb alleen goede ervaringen! Wordt s'ochtends wakker en kome r achter dat er weer dingen verkocht zijn zonder dat ik erbij hoef te zijn is geweldig ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Petra
Bead Starter
Berichten:60
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 15:42
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Petra » do 13 feb 2003 00:12

Da's een snelle reactie....volgens mij ben jij ook een nachtbraker Ria!
Wel goed om te horen dat je er zo enthousiast over bent. Ik ga als ik tijd heb eerst op mijn gemak alle voorwaarden enzo maar eens doorlezen.
Thanx...Petra

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 feb 2003 00:28

ja ach als je partner continu diensten draai ga je vanzelf een raar leef patroon volgen anders zie je elkaar nooit!
:D
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

caro
Bead Discoverer
Berichten:38
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 11:21
Locatie:balen belgie

visa

Bericht door caro » vr 14 feb 2003 19:02

Alles wat ik van het internet bestel doe ik met mijn credit card en heb er nog nooit problemen mee gehad...erg handig...maar niet leuk om elke maand een gigantische kralenrekening te zien...

Caro :lol:
I am an bead and juwel-addict !!!

Gesloten