weinig of geen reacties meer.

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18
weinig of geen reacties meer.

Bericht door mailokarenronny » wo 23 nov 2016 14:56

Beste


er moet me toch iets van het hart.
ik kom hier nu twee jaar en de eerste tijd kreeg ik op alles reacties.
en gaf ik ook heel veel reacties op anderen.
Maar nu de laatste maanden, haalt het gewoon eigenlijk niets uit om nog hier iets te zeggen of op te zetten.
want je krijgt geen enkele reacties meer.
waar is iedereen naartoe. van tijd zie je dat het 20 keer bezien is maar geen een die reageert... vind ik zo jammer.

eerst kwam ik hier heel graag, omdat er zoveel gedeeld werd ook door anderen. maar nu valt het precies allemaal stil.
zo dat moest ik even kwijt.

:-((

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: weinig of geen reacties meer.

Bericht door Ingeborg76 » do 24 nov 2016 09:38

Het is ook erg stil op het forum hoor, in heel 2016 is de animo ervoor terug gelopen. Denk dat mensen meer op FB bezig zijn, in de daarvoor opgezette groepen
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: weinig of geen reacties meer.

Bericht door Sandra » vr 25 nov 2016 16:50

Het is inderdaad helaas rustiger geworden ja. Ik denk door de vele facebook groepjes, en zo met app vanaf mobiel post je daar toch sneller / makkelijker dan op dit forum. Voor mij persoonlijk voelt het ook alsof je op facebook 'even snel en kort' mag reageren, en niet erg als je niet netjes met hoofdletters typed enzo, zeg maar lage drempel. Vanaf mobiel bij dit forum reageren gaat toch lastiger. Ik moet de versie al tijdje hoognodig updaten maar moet daarvoor eerst wat aan de server veranderen, wie weet werkt het bij nieuwe versie fijner.
Soms heb ik de neiging zelf ook facebook groep te starten maar ben bang dat het weer veel moderate werk oplevert.

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: weinig of geen reacties meer.

Bericht door estherwijma » vr 25 nov 2016 18:55

Dat er meer mensen kijken dan reageren dat is al zolang ik hier kom en dat zag ik op andere forums ook.... Dat het hier rustiger is, komt idd omdat minder leden actief zijn. Ik kom nu ook minder, maar kijk wel elke week een paar keer en probeer dan ook op iedereen te reageren. Ik maak zelf nu even geen sieraden, dat speelt dus ook mee.
Facebook is groots en ik denk ook dat de meesten daar actiever zijn dan hier. Ben ik zelf ook... Neemt niet weg dat ik dit forum leuk vind en ben al 8 jaar lid nu ofzo, maar ja het gaat zoals het gaat... Zolang het forum blijft en niet helemaal leegloopt, blijf ik ook!
Groetjes Esther

mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18

Re: weinig of geen reacties meer.

Bericht door mailokarenronny » za 26 nov 2016 20:17

ja, ik heb wel bepaalde facebook groepen maar ik zet me elke avond even voor de pc om naar dit forum te komen kijken. en vind het dan iedere keer zo vervelend van merde weer geen nieuwe bericht. :-( niet waar ik op kan reageren of waar ik van kan afkijken en leren. Ik volg er wel een paar zo via facebook.
maar toch , ik kom hier toch ook graag.
hopelijk gaat het tegen de zomer weer wat beter. en heeft iedereen de vibe terug gevonden om terug te beginnen hihi :-)

Gesloten