Mezelf even voorstellen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
the_cin
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:vr 17 jun 2016 22:48
Mezelf even voorstellen

Bericht door the_cin » vr 17 jun 2016 23:02

Dag kralen.commers
aangezien ik nieuw ben op het forum, leek het me een goeie start om me even voor te stellen.
Ik ben Cindy en woon in Antwerpen. Ik werk al een hele tijd in de informaticasector en ben nooit echt creatief bezig geweest tot een aantal weken geleden die kriebel plots kwam. Ondertussen volgde ik al een aantal workshops (peyote, ring maken met metaaldraad, vintagejuwelen, ...) en heb ik de smaak te pakken. Vooral peyote kan me erg ontspannen en plezier brengen (voorlopig wel alleen nog maar heel eenvoudige dingen). In september start ik trouwens met een opleiding tot goudsmid.
Ik heb me aangelogd op het forum om wat op te steken en inspiratie op te doen en natuurlijk voor de gezelligheid.
En wie weet kan ik ooit net zo'n mooie creaties showen als ik hier zie verschijnen... :lol:

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Ingeborg76 » za 18 jun 2016 09:04

Afbeelding
Welkom op het forum Cindy, ik wens je veel plezier met je nieuwe hobby.
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door SeaBeads » za 18 jun 2016 18:29

Hartelijk welkom! Wat grappig dat je opeens die creatieve kriebel kreeg. Je stort je er meteen helemaal in met een opleiding tot goudsmid. Lijkt me erg leuk. Ik ben benieuwd naar je werk.

Groet van Karin.

mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door mailokarenronny » za 18 jun 2016 21:50

ik ben enorm benieuwd in jou werkjes. peyote simpele dingen.... dat lijkt me ongelooflijk leuk om te doen maar mij lukt het gewoon niet. dus zo simpel is dat nog niet hoor. :-)

je vliegt er goed in.

kijk al uit naar jou foto's te bezien.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door SandraM » zo 19 jun 2016 09:11

Welkom Cindy,

Veel plezier hier op het forum.

Groetjes, Sandra

Gesloten