tips voor lengtes

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
xFelic
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:vr 19 feb 2016 18:32
tips voor lengtes

Bericht door xFelic » ma 22 feb 2016 01:37

Ik heb een vraagje ik wil dus beginnen met sieraden maken & verkopen, nu werk ik alleen nog met elastiek en vroeg me dus af wat is een ideale maat om te doen zodat iedereen het past? Had laatst ook wat kant en klare pakketjes gekocht met leren armbanden om zelf nog te maken, wat voor maat kan je dan aanhouden? ben nog echt beginnend en zoekend naar alles, al we heel veel ideeën in me hoofd maar daar blijft het bij helaas, want waar haal ik goedkope kralen vandaan en ga zo maar door, tot nu toe werk ik met action & wibra materiaal en af en toe solow maar qua kralen en andere dingen ben ik ook nog zoekende. alle tips zijn dus welkom
Laatst gewijzigd door xFelic op ma 22 feb 2016 02:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tips voor lengtes

Bericht door Vengy » ma 22 feb 2016 02:41

http://www.sparklingmemories.nl/c-83433 ... maattabel/

misschien kun je hier wat wijzer worden
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

xFelic
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:vr 19 feb 2016 18:32

Re: tips voor lengtes

Bericht door xFelic » ma 22 feb 2016 20:30

die had ik indd ook gezien maar vroeg me dus af of dat dan valt op gemiddelde, ik zou namelijk met mijn polslengte op 16 uitkomen en dus een kind van 6 jaar,( klinkt niet verkeerd hoor haha)

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: tips voor lengtes

Bericht door Vengy » ma 22 feb 2016 21:58

Mijne is nog kleiner qua lengte zit zelf op 13,5 cm maar standaard houden ze 18 tot 20cm aan eigenlijk voor zover mijn ervaring in patronen en dergelijke
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gesloten