Computerprogramma ontwerpen tekenen?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:
Computerprogramma ontwerpen tekenen?

Bericht door katskralen » zo 18 mei 2003 16:49

Ik heb een aantal ontwerpen die ik graag zou willen uittekenen om op mijn club te zetten of om aan vriendinnen te geven. Nu zie ik op veel sites een mooi getekende werkbeschrijving waarvoor er ??n of ander computerprogramma is gebruikt, zodat je het niet met de hand moet zitten tekenen. Kunnen jullie mij aan zo een computerprogramma helpen dmv een link ofzo? En ik bedoel niet zo een ruitjesblad waar je bijvoorbeeld een weefpatroon kan optekenen, maar echt waar je bv. een ontwerp voor een ring kan op tekenen.

Who can help me? :?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 19 mei 2003 16:47

ikzelf ken geen goede programma, ik puzzel alleen met adobe photoshop en microsoft excel.

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 19 mei 2003 21:45

Daar had ik al schrik voor :? Ben zelf een ramp in het 'knoeien' (want dat is het bij mij) met dergelijke programma's. Eigenlijk heb ik er gewoon het geduld niet voor :oops: Daarom hoopte ik dat er een kant-en-klare oplossing voor bestond :wink:
Ik zal de hoop nog maar niet opgeven zeker?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 20 mei 2003 09:41

nee er zijn sowieso programma's om weefpatronen en rijgpatronen zoals netting en peyote stitch te ontwerpen. maar voor kettingen, met speciale kralen, zoiets heb ik nog niet gezien. heb zelf de software niet, wel weleens tegengekomen op http://beadwork.about.com" onclick="window.open(this.href);return false; .

Gesloten