Drukkerij kast.

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
Re: Drukkerij kast.

Bericht door Ingeborg76 » ma 15 sep 2014 07:17

Allereerst gefeliciteerd met je aankoop, als het in de interieur past zou het zonde zijn hem op te knappen. Maar anders zou ik hem licht opschuren en voorzien van vernis of verf. Ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Mooie kast en goede prijs denk ik!
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » ma 15 sep 2014 07:23

Ingeborg76 schreef:Allereerst gefeliciteerd met je aankoop, als het in de interieur past zou het zonde zijn hem op te knappen. Maar anders zou ik hem licht opschuren en voorzien van vernis of verf. Ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Mooie kast en goede prijs denk ik!
Dank je wel Ingeborg voor je mening. Ik vind het ook een beetje zonde om zo een antieke kast te verkleuren.De twee passen eigenlijk , want het is een beetje landelijke stijl bij me . Bruin , zandkleur en wit.Maar die heb ik nog niet , eerst kijken of die niet te hoog is ( ik kan de afmetingen niet ).Ik breng jullie op de hoogte :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Drukkerij kast.

Bericht door estherwijma » ma 15 sep 2014 10:34

oooh leuk! ik heb de hele week voor je zitten duimen hahaha!
Ik vind wit mooier, maar ook ik vind het zonde om een antieke kast van zijn kleur te ontdoen, dus als het idd past, zou ik hem ook zo laten!! Leuk voor je hoor!! :D
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » ma 15 sep 2014 12:40

estherwijma schreef:oooh leuk! ik heb de hele week voor je zitten duimen hahaha!
Ik vind wit mooier, maar ook ik vind het zonde om een antieke kast van zijn kleur te ontdoen, dus als het idd past, zou ik hem ook zo laten!! Leuk voor je hoor!! :D

Dank je wel Esther .Ik ben heel :banaan:
Afbeelding

jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02

Re: Drukkerij kast.

Bericht door jokevbiesen » ma 15 sep 2014 17:31

Ik zou hem zeker bruin laten, hij is prachtig zo!

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » ma 15 sep 2014 19:16

Ik heb de afmeting van de kast : 1,75 m hoog
83 cm breed
38 cm diep
Geen klein kastje!Vind het wel wat hoog , maar ik zal wel zien vrijdag . We gaan kijken en als alles ok is nemen we deze mee. :banaan:

Allemaal bedankt voor jullie reactie en mening :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Drukkerij kast.

Bericht door SandraM » di 16 sep 2014 07:16

Super Katia. Hij is inderdaad zo al mooi, en als de kleur staat en je knapt hem een beetje op. En de hoogte, dan leg je daar toch andere dingen in dan kraaltjes. Ik ben benieuwd, vooral ook straks naar het eindresultaat. Stuur je dan een foto?

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » di 16 sep 2014 10:53

SandraM schreef:Super Katia. Hij is inderdaad zo al mooi, en als de kleur staat en je knapt hem een beetje op. En de hoogte, dan leg je daar toch andere dingen in dan kraaltjes. Ik ben benieuwd, vooral ook straks naar het eindresultaat. Stuur je dan een foto?
Ja ik dacht al van daarboven spulletjes in te steken dat ik bijna niet gebruik . want ik zal nergens geen meer vinden aan die prijs.
Die zijn allemaal duurder . En het is op 3km van mijn huis .Ik stuur dan wel een foto . Maar het zal niet zijn voor de eerste dagen hoor :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Drukkerij kast.

Bericht door Sandra » di 16 sep 2014 11:29

Zag dit op fb
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (168.62KiB)6265 keer bekeken

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » di 16 sep 2014 12:02

Ik vind dan de mijne zeker niet duur. Ik moet die gewoon maar opknappen , daar zijn nog stukken te kort , niet zo groot en dan nog ver ook.
Dat alles voor dezelfde prijs.
Afbeelding

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » za 20 sep 2014 12:32

Slecht nieuws!! Ik heb de kast niet gekocht , het zit vol met houtworms.Enorm veel gaatjes .Je ziet het goed op de foto , de laatste lade zit vol met gaatjes. Mijn man neemt geen risico . De verkoper zei dat dat niets was , en gewoon behandelen met product en een borstel. Maar als ik kijk op internet , is dat wel niet zo gemakkelijk.
Ieder gaatje zou ik moeten inspuiten met product.Misschien als ik meer info zou hebben .
Iemand al een ervaring met houtworm ?
Afbeelding

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: Drukkerij kast.

Bericht door SeaBeads » zo 21 sep 2014 00:39

Oh jammer Katia,

Ik heb wel wat ervaring met houtworm omdat ik in een vorig leven pianostemmer was. In piano's kwam ook vaak houtworm voor. De enige manier die ik weet om daar vanaf te komen, is het meubel door een ongedierte bestrijdings bedrijf te laten behandelen met gas. Zelf krijg je dat haast niet voor elkaar.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Drukkerij kast.

Bericht door SandraM » zo 21 sep 2014 07:03

Jammer Katia, het leek zo'n mooie kast.

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Drukkerij kast.

Bericht door katia » zo 21 sep 2014 10:11

Ik dacht het al dat het niet zo gemakkelijk ging zijn . Door een bedrijf te laten doen , ten eerst zou niet weten waar en ten tweede weer kosten erbij.Ik kijk dan liever uit voor een wat duurdere . Maar mijn man begin te twijfelen , hij wil het doen voor mij . Hij is heel onthoogeld voor mij. Maar ik durf het niet in mijn huis zetten , hoe kan men zeker zijn dat alles verwijderd is!
Afbeelding

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Drukkerij kast.

Bericht door estherwijma » zo 21 sep 2014 10:12

Ach wat balen, maar een kast vol houtworm lijkt me ook niet alles... :(
Groetjes Esther

Gesloten