Fliptop doosjes.

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie
Re: Fliptop doosjes.

Bericht door katia » zo 14 sep 2014 19:22

Ik had je mooie kast al mogen bewonderen . Het is heel mooi met al die gekleurde doosjes erin. Dat is zo dat ik het zou willen doen want dat is heel netjes opgeruimd.Maar dat zal ik waarschijnlijk ook wel kunnen doen , met mijn antiek kast .Alhoewel er vakjes inzitten in de lades.
Afbeelding

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Fliptop doosjes.

Bericht door JMHols » do 18 sep 2014 12:30

Dan zul je moeten kijken welke maat fliptop doosjes in die vakjes passen, of anders zaag je de vakjes eruit (als dat kan).

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Fliptop doosjes.

Bericht door katia » do 18 sep 2014 18:26

Ik moet toch wachten , Sandra geef ze nog niet binnen . En zal morgen zien hoe de kast eruit ziet vanbinnen. Mijn man zou eventueel de vakjes verwijderen en lange ervan maken , de breedte van de fliptopdoosjes.Dan kijk ik welke maat ik moet bestellen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Venus0nline
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:di 14 okt 2014 10:18
Locatie:Heemstede
Contacteer:

Re: Fliptop doosjes.

Bericht door Venus0nline » do 16 okt 2014 10:27

Ik gebruik een archief kast, met 21 lades.
Daar heb ik zelf allemaal vakjes ingemaakt voor mijn kralen.
Ik heb 2 lades open gehouden, en daar kunnen 100 flip top doosjes per la in, in de maat 3. ( ongeveer 25 gr)
De vakjes heb ik aangepast aan de soort en hoeveelheid kralen, die ik heb op kleur.
Werkt perfect.
Alles heb ik erin, draad, kralen, onderdelen, kralenbord etc, en alles op kleur.
Ik moet nu alleen nog de Flip Top doosjes aanschaffen, en dan kan ik voorlopig wel voort.

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Fliptop doosjes.

Bericht door katia » vr 07 nov 2014 12:25

:banaan: :banaan: Sandra heeft de fliptopdoosjes binnen ( ik heb ze vlug besteld) en ik heb ze al deze morgen ontvangen.Dank je wel Sandra :D
Nu maar aan het werk om al mijn doosjes te vullen .In afwachting dat ik een kralenkast vind , zal ik ze in een kastje doen waar er drie gewone lades zijn.
Afbeelding

Gesloten