Mode in trouwringen??

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Sibie
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:wo 03 sep 2014 17:55
Mode in trouwringen??

Bericht door Sibie » wo 03 sep 2014 18:01

Hello

Ik heb een vraagje, en hopelijk kunnen jullie me helpen! Ik ben nu al even verloofd en ik ben nu samen met mijn vriend volop bezig met de voorbereidingen voor onze trouw! Super leuk dus ;) Nu ben ik aan het kijken naar een trouwring en de juweliers waarbij ik ging geven compleet andere adviezen... De meeste zeggen dat ik klassiek moet gaan, maar er was er ook eentje die zei dat ik wat meer richting de 'mode van trouwringen' moet gaan. Ik vond dit vreemd en ging online (uiteraard ;) ) wat opzoekingswerk doen. Bijgevolg vond ik dit artikel: http://www.baunat.com/nl/diamantjuwelen ... ste-trends Hier spreken ze van gouden ringen, diamanten etc... Maar bestaat er zoiets als mode in trouwringen? En wat zou ik moeten kiezen? Iets klassiek of iets meer gewaagd?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Mode in trouwringen??

Bericht door Sandra » wo 03 sep 2014 19:19

Misschien rare antwoord maar wat doet de mode ertoe? Gewoon doen wat je zelf mooi vindt toch?

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Mode in trouwringen??

Bericht door JMHols » do 04 sep 2014 10:41

Sandra heeft helemaal gelijk, wat nu mode is, dat is straks ouderwets en het is toch de bedoeling dat je de ring jaren draagt.
Wil je iets bijzonders dan kun je altijd vragen of een edelsmid hem voor je kan maken, evt. ontwerpt hij/zij hem voor je of je draagt zelf een idee aan.

MarjaH
Bead Believer
Berichten:278
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 08:35
Locatie:Zeist

Re: Mode in trouwringen??

Bericht door MarjaH » vr 05 sep 2014 08:02

Of je maakt ze zelf tijdens een edelsmidworkshop...of workshop zilverklei

Gesloten