jammer

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:
jammer

Bericht door snoep » za 11 jan 2014 11:54

Ik had een meter blauw leerkoord gekocht en gisteren ging ik daar een armband van maken

dus alles berekend hoeveel ik nodig had en afgeknipt kom ik een plakbandje tegen

wat is dat nou weer dacht ik dus plakbandje eraf gehaald en wat denk je hebben ze een meter gegeven en een ongeveer 12 cm aan elkaar geplakt met een plakbandje voor aan eenmeter te komen

daar ging ik een beetje van over me nek want die shop is 1 van me favorieten en nooit gedacht dat deze shop dit zal doen dat viel me echt tegen

dus kon ik weer helemaal opnieuw beginnen beetje jammer en zeker voor zn kralenshop dat je weet dat hij 1 van de grootste is

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: jammer

Bericht door daisy81 » za 11 jan 2014 12:36

das echt belachelijk , zou ze der ook zeker over mailen

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: jammer

Bericht door Kikkertje » za 11 jan 2014 12:59

Misschien heeft de webwinkel het zelf zo aangeleverd gekregen, en hebben ze het niet gezien? Ik zou zeker even mailen.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: jammer

Bericht door Sandra » za 11 jan 2014 13:55

Kans is groot dat de webwinkel het per ongeluk niet merkte tijdens het knippen. wij ontvangen de leer op klossen en omdat klanten verschillende meters kopen knippen we het per bestelling. Het gebeurd best vaak dat het aan elkaar is geplakt, dan knippen we het net na de plakband, leg het opzij als restant en meet het dan opnieuw. Is wel irritant qua voorraad want als je bv 50 meter klos heb ga je niet vantevoren alles controleren en het hangt er maar net vanaf per hoeveel meter het steeds gekocht wordt, of je dan een korte of lange restant met plakband over houdt.
Je kan het beste even mailtje sturen naar de webwinkel, waarschijnlijk is er gewoon per ongeluk niet goed opgelet tijdens het knippen.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: jammer

Bericht door JMHols » za 11 jan 2014 16:59

Kan me je teleurstelling indenken, dat is flink balen. Het lojkt mij dat je dat plakbandje toch wel ziet als je een meter afknipt, bij langere stukken kan ik het me wel indenken dat je dat plakbandje over het hoofd kunt zien.

Gesloten