Online kralen kopen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23
Online kralen kopen

Bericht door K-raal » vr 02 aug 2013 14:28

Hoi!! :banaan:

Waar kopen jullie kralen? Ik zoek een online adres waar ik kralen, hangers, bedels etc. kan kopen om mijn eigen sieraad te maken..

Groetjes en veel liefs

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: Online kralen kopen

Bericht door Vengy » vr 02 aug 2013 15:43

Je kunt van hieruit op shop klikken boven in dan kom je bij de creadream die is van dit forum
En verder ligt t eraan wat je zoekt
grote kralen, kleine kralen, een beginnerspakket
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » ma 05 aug 2013 06:53

Ik heb daar wel even op gekeken ja maar ik zoek onderstaande artikelen die ik op die shop niet kan vinden;
- shamballa kralen
- pandora hangers
- klemmetjes
- kraalverdeler
- complete pakketten (vaak geef ik deze kado)

Na wat speurwerk via Google komt Sayila vaak naar voren, heeft iemand goede ervaring met deze webshop?
http://www.sayila.nl

Liefs :D

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door snoep » ma 05 aug 2013 06:59

kun je best kopen lekker winkeltje en goede service

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » ma 05 aug 2013 07:36

Ze hebben nu een korting van 70 procent! Ik zit nog een beetje te dubben, zijn er meer met goede ervaringen bij Sayila?

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door Moniek74 » ma 05 aug 2013 08:16

Ik heb er afgelopen week nog besteld. Op zondag besteld en dinsdag in huis! Prima dus.
De Belgische webshop Bricolart is ook goed. Geen extra verzendkosten voor NL.
Hartelijke groet van Moniek

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » ma 05 aug 2013 10:02

Hoi Moniek bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik bij Sayila ga bestellen. Heb net gebeld en ze geven aan dat ze de bestellingen vrijwel altijd de volgende dag al kunnen leveren (als je hem al betaald hebt dan). Ze hebben echt heel veel artikelen trouwens.. Ik ga het gewoon proberen, ik laat het jullie weten

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » ma 12 aug 2013 10:09

Oke, ik heb een bestelling geplaatst. Kralen online kopen, het is toch best spannend om te kijken wat voor kwaliteit je dan ook echt krijgt. Maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over wat ik heb binnen gehad. Ik heb uiteindelijk de kralen online besteld bij Sayila en ik kreeg de bestelling 2 dagen binnen. Ik had geen verzendkosten dus eigenlijk is het net zo makkelijk, en vaak nog goedkoper, om sieraden online te kopen. Op de foto zie je toch wel wat het is.

Ik ben al een tijdje bezig om m'n eigen sieraden te maken. Ik maak zelf boekenleggers en vindt het leuk om zelf oorbellen te maken. Vaak verkoop ik deze weer op de rommelmarkt maar ik maak er zo veel dat de verkoop ervan nu veel te langzaam gaat, heeft iemand nog goede tips voor mij? Mijn doelgroep zijn jonge vrouwen 25-35 jaar..

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Online kralen kopen

Bericht door estherwijma » ma 12 aug 2013 18:34

Ik bestel nu al 5 jaar de meeste kralen online heb mss in al die tijd maar 2x een miskoop gehad!
Groetjes Esther

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door Irene van der Maas » wo 14 aug 2013 15:48

Ik denk dat de meesten hier online kopen....
Of het zeker wel vaker doen....
En ik denk ook dat iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft wat kralen betreft...sommigen zijn op zoek naar rocailles, anderen willen natuurprodukten of glaskralen, handgemaakte glaskralen of goedkope parels.
Ik denk dat er wel voor iedereen wat te vinden is.....soms moet je alleen even goed zoeken.....
En er zijn maar weinig webshops die alles verkopen......de meesten richten zich op een bepaalde stijl, of soort sieraad.....
Zelf verkoop ik handgemaakte glaskralen, en ik maak ze ook zelf....maar veel rocailles heb ik bijvoorbeeld niet, past niet in mijn collectie......
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door snoep » do 15 aug 2013 05:32

ja is waar irene maar jij verkoopt prachtige andere schatjes:) met liefde gemaakt

ik koop altijd online en bij heel verschillende winkels en idd niet altijd kun je alles kopen in 1 winkel wat je nodig heb en het rare is je komt toch steeds terug op je vertrouwde winkeltjes waar je eerder heb gekocht

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » do 15 aug 2013 08:06

Dat zou ik ook nog wel eens willen doen, mijn eigen kralen ontwerpen en fabriceren.
@Irene: doe jij dat voor de hobby of is dat ook winstgevend? Ik bedoel, wat is daar eigenlijk het voordeel van?

Ik heb bijvoorbeeld deze glasparel 8mm van Sayila ontvangen: http://www.sayila.nl/kralen/glaskralen/ ... htig-22501. Als je deze besteld per 200st dan betaal je daar bijvoorbeeld maar 0,02 eurocent voor!

@Snoep: Tot nu toe ben ik erg tevreden, ik kreeg zelfs een heel klein presentje omdat het mijn eerste bestelling daar was. Ik zit al wel een tijdje hun acties in de gaten te houden. Ik zei in mijn vorige bericht al dat ze kortingen hebben tot 70% maar nu kun je deze week bijv. weer kans maken op 1 van de cadeaubonnen van 50, 25 of 10 euro! Misschien probeer ik ook nog wat andere adresjes uit maar ik kan nu vertellen dat ik erg tevreden ben over Sayila

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door Irene van der Maas » do 15 aug 2013 14:22

Ja, maar het gaat hier natuurlijk niet over machinaal geproduceerde kralen, maar over met de hand vervaardigde glaskralen.
Zie foto:
En wat het voordeel daarvan is?
* Dat je altijd iets bijzonders hebt, deze kralen worden slechts in kleine oplage gemaakt, er gaat heel veel tijd in 1 kraal zitten, zeg maar 5 tot 10 minuten. Ik heb bijvoorbeeld ook kralen gemaakt waar ik 45 minuten mee bezig ben...
* Het is er leuk/verslavend om te doen
* Je hebt nergens anders meer tijd voor , hahahhaa

En winstgevend?
Nee, dat zeker niet, zoals gezegd gaat er veel tijd inzitten, maar verder heb je ook veel kosten
Begint al met de aanschaf van je brander en dergelijke
Mijn brander was al 450,- euro
Zuurstofconcentrator: 200 euro
En dan kan ik nog heel veel gaan opnoemen......

Fotootje kan ik hier niet plaatsen zie ik, maar ik zal er zo even een paar foto's opzetten, bij "show je eigen zelfgemaakte kralen"
Irene van der Maas

K-raal
Bead Reader
Berichten:11
Lid geworden op:vr 02 aug 2013 14:23

Re: Online kralen kopen

Bericht door K-raal » vr 16 aug 2013 07:26

Het lijkt me wel erg gaaf om te doen zoals je het nu verteld maar ik hou het nu nog wel even bij machinaal geproduceerde kralen. Ik ben wel erg benieuwd naar je foto, ik hou het even in de gaten!

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Online kralen kopen

Bericht door Irene van der Maas » vr 16 aug 2013 07:56

Ik heb ze er gisteren opgezet....
Irene van der Maas

Gesloten