verschillende grootte

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
JMHols
Bead Monster
verschillende grootte

Bericht door JMHols » ma 29 apr 2013 20:02

Weet je wat heel irritant is? Dat je 11/0 delica's hebt van 1 kleur die niet allemaal dezelfde maat hebben. Eerst had ik het niet in de gaten en al een heel stuk geregen, maar het ging krom lopen. Toen ontdekte ik dat er grotere en kleinere delica's in zaten. Nu moet ik dus al de kraaltjes sorteren op de normale 11/0 maat en de kleinere. Hoogst irritant. Ik dacht dat Miyuki van zo'n goede kwaliteit was, allemaal gelijk. Niet dus.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: verschillende grootte

Bericht door Sandra » ma 29 apr 2013 21:25

Oei dat is inderdaad vervelend. Ik hoop niet bij delica's die je bij mij heb gekocht? :oops: Ik denk zelf dat het verpakkingsfout moet zijn want juist delica's zijn altijd zo nauwkeurig qua maat. Maar wel apart, want 8/0 en 11/0 hebben duidelijke verschil....misschien soort 'fabrieksfout' dat 2 door elkaar zijn verpakt, bv 10/0 en 11/0? Kan me niet voorstellen dat het standaard is....

JMHols
Bead Monster

Re: verschillende grootte

Bericht door JMHols » wo 22 mei 2013 12:34

Oeps, lees je reactie nu pas. Het zal wel een inpakfout zijn geweest. Of ik ze bij jou heb gekocht dat weet ik niet, ga ik ook niet uitzoeken. Het is gewoon even lastig geweest maar wie weet, komen die kleintjes ook nog een keer van pas.

Gesloten