fototent

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12
fototent

Bericht door JMHols » do 15 nov 2012 16:54

De fototent die ik heb, opvouwbaar als een tas, met vier kleuren doek voor de achter- en onderkante, ook met twee statieflampjes en een statief, is nu afgesprijsd bij ritzz.com, waar ik hem indertijd ook heb gekocht. Ik heb er veel schik mee, vind het een aanrader.

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: fototent

Bericht door katia » di 27 nov 2012 15:37

JMHols schreef:De fototent die ik heb, opvouwbaar als een tas, met vier kleuren doek voor de achter- en onderkante, ook met twee statieflampjes en een statief, is nu afgesprijsd bij ritzz.com, waar ik hem indertijd ook heb gekocht. Ik heb er veel schik mee, vind het een aanrader.
graag wou ik die ook aanschaffen ,maar is het wel aanteraden.Nog geen spijt van gehad?
Is het licht sterk genoeg?
Groetjes Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: fototent

Bericht door JMHols » di 27 nov 2012 16:33

Van die lampen moet je niet te veel verwachten, dat is echt goedkoop materiaal. Maar die tent is geweldig handig, zet je best snel op. En opbergen is ook geen probleem, het is een platte tas.
Zelf vind ik de foto's ook stukken beter als ik de tent heb gebruikt. (Alleen ben ik soms te lui om de tent op te zetten) :oops:

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: fototent

Bericht door katia » di 27 nov 2012 16:44

Ok dank je wel .ik zal die misschien kopen en andere lichten dan kopen.
Groetjes katia.
Afbeelding

Gesloten