Eerste bestelling ontvangen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Chantale
Bead Believer
Eerste bestelling ontvangen

Bericht door Chantale » wo 08 feb 2012 09:18

Gisteren lagen mijn langverwachte bestellingen in de bus :banaan: vier pakjes :shock: en toch... zal ik nog moeten bijbestellen. Het is de eerste keer dat ik aan een hobby met kralen begin. Ik moet nog uitzoeken wat mooi bij elkaar past. Ik vind het ook moeilijk om op internet te kiezen, zeker als je dat niet echt gewoon bent. Nu zie ik dat ik nog meer kralen in verschillende kleuren én maten nodig zal hebben. Maar ik heb al een paar dingen naast elkaar gelegd en het zag er leuk uit. Vrijdag ben ik met verlof en dan ga ik eens aan de slag met mijn materialen. En vandaag... kijk ik nog eventjes naar de internetwinkel om de dingen die ik nog tekort heb bij te bestellen :banaan:

KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Contacteer:

Re: Eerste bestelling ontvangen

Bericht door KralenHebbedingetjes » wo 08 feb 2012 12:57

Veel shop plezier :mrgreen:
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

JMHols
Bead Monster

Bericht door JMHols » wo 08 feb 2012 15:01

Succes met het werken met die gekochte kralen. Ik had vandaag ook een bestelling binnen. Zucht, had ik van twee soorten de verkeerde maat genomen. De ene te groot en de andere te klein. Gelukkig had ik nog wat in voorraad die ik er dan maar bij gaan gebruiken.

Eline
Bead Discoverer

Bericht door Eline » wo 08 feb 2012 15:05

Ben erg benieuwd naar je eerste creatie, succes!

Marianne1974
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Marianne1974 » wo 08 feb 2012 15:43

Ben errug benieuwd wat je hebt besteld en wat je ermee gaat maken!!! SHOWEN :lol: !!!!!!
Groetjes, Marianne

EllenM
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door EllenM » wo 08 feb 2012 16:16

Je moet ook wel wat kralen en bedels in huis hebben om iets moois te maken...ik vind dat je moet kunnen pakken, dat werkt het lekkerst maar daar gaat wel wat tijd overheen...

Chantale
Bead Believer

Bericht door Chantale » wo 08 feb 2012 16:22

Maar het is geen goedkope hobby amaai... elke bestelling is redelijk van prijs maar als je alles samen begint te tellen :oops: :oops: :oops: :|

marjon
Bead Believer

Bericht door marjon » wo 08 feb 2012 16:36

toen ik net begon heb ik eerst bedacht wat ik wilde maken, daarna alles besteld of naar een kralenwinkel gegaan. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag. En gaanderweg verzamel je zo steeds meer omdat je altijd wel wat overhoud. Ook neus ik (nog steeds) bij de verschillende winkels waar ze vanalles hebben of er kraaltjes of benodigdheden liggen, vaak heel goedkoop en voor de wat simpelere werkjes heel goed te gebruiken. Ook heb ik vrienden en familie gevraagd oude sieraden met kralen (die ze niet meer gebruikten) voor mij apart te houden, deze haal ik uit elkaar en heb je weer een klein voorraadje. Nu doe ik vaak in 1 x een grote bestelling met vanalles wat ik nog graag wil hebben, als aanvulling op wat ik al heb. Misschien heb je iets aan mijn tips.

Groetjes marjon

Chantale
Bead Believer

Bericht door Chantale » do 09 feb 2012 09:01

Dankjewel, ik kan als beginneling alle tips gebruiken :byebye
Ik wil dolgraag aan iets beginnen, maar deze week heb ik echt geen tijd gevonden. Gisteren pas om 18u30 terug van het werk, vandaag zal het 20u30 zijn. Maar vrijdag ben ik dus met verlof en kan ik er eens aan beginnen. Zaterdag zou ik wel eens gaan neuzen in het Creahuis in Torhout, dat is in de buurt van waar ik woon. Ze waren gesloten wegens inventaris en zijn zaterdag terug open. Ik weet niet wat ik daar mag verwachten wat prijzen betreft. Het voordeel van een winkel is dat je direct kleuren en vormen bij elkaar kan leggen.
Gisteren heb ik dan weer een (grote) :oops: bestelling gedaan bij een online winkel en heb ik kralen gekocht in diverse kleurtjes.

lidewij
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door lidewij » do 09 feb 2012 09:13

hoihoi

ik koop vaak alles in een keer met maat buget van ongeveer 100 tot 150 euro
vaak koop via marktplaats partij op lekker goedkoop.
en ik heb paar vaste online winkels .
en ben in de stad dan ga ook altijd naar action en xenos die hebben ook kralen super goedkoop voor simpele werkjes en oefen is prima voor.
als je echt edelsteen en toho kralen is wel duur maar je koop vaak te veel kun erg toch meerdere creaties van maken. en de kwaliteit is er ook naar.
veel succes ermee.
lidewij :byebye
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

MarjaH
Bead Believer

Bericht door MarjaH » do 09 feb 2012 10:00

Ik heb je een priveberichtje gestuurd

marja

Chantale
Bead Believer

Bericht door Chantale » do 09 feb 2012 10:05

MarjaH schreef:Ik heb je een priveberichtje gestuurd

marja
euh, naar mij bedoel je ? Ik heb niets ontvangen :oops:

MarjaH
Bead Believer

Bericht door MarjaH » do 09 feb 2012 10:07

Ja naar je mailadres, dwz geklikt op dat enveloppe onder je naam

Marja

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » do 09 feb 2012 11:49

ja ik kocht toen ik nog met grote kralen werkte ook in het begin grote bestellingen bij de webshops, dit werd me toch ook echt te duur en kocht later ook wel eens partijen op en dat in combinatie met een bestelling bij webshops voor overige materialen.
nu doe ik alleen nog maar beadwork en werk veel met rocailles is toch meer mijn ding :wink:

Gesloten