Brievenbusdoosjes

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Filipa
Bead Discoverer
Brievenbusdoosjes

Bericht door Filipa » vr 20 jan 2012 20:10

Hoi iedereen,

Ik ben al enkele maanden bezig met het verkopen van sieraden, en nu zijn mijn verzend verpakkingen op. Ik stuur alle juweeltjes op in brievenbusdoosjes, apart verpakt in organza zakjes en het doosje zelf bekleed ik aan de binnenkant met zijdepapier. Nu was ik op zoek naar een site waar je brievenbusdozen kan kopen met als afmetingen ongeveer 23cm lang x 15 cm breed x 2,8 cm hoog.
Ik had ze de vorige keer besteld bij Rajapack, maar toen had ik nog andere spullen nodig. Nu heb ik 100 dozen nodig en voor 100 van deze dozen vragen ze 38€. Alleen, vragen ze er 15€ voor om het te verzenden (voor alle bestellingen onder 250€ is dat een vest bedrag).
Ik zie het niet zitten om de prijs van mijn dozen zo erg te laten opdrijven door verzendkosten, maar zie het ook niet zitten om voor 250 euro nu al te bestellen (geen idee hoe lang ik dit nog ga kunnen blijven doen, en wil er niet zoveel kapitaal in "blokkeren").

Hebben jullie misschien nog andere sites waar jullie dit bestellen (ik woon in België)?

Wat voor mij belangrijk is, is dat je het doosje "aan de bovenkant" kan opendoen, en niet aan de zijkant. Dit betekent dat als de klant het doosje opendoet, hij/zij meteen de sieraden ziet.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Filipa

Marley
Bead Discoverer

Re: Brievenbusdoosjes

Bericht door Marley » vr 20 jan 2012 20:29

http://www.shops-united.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.verpakkingenzo.nl/shop/Briev ... c-273.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Die 2 gebruik ik we leens

Ellebellekuh
Bead Fan

Re: Brievenbusdoosjes

Bericht door Ellebellekuh » za 21 jan 2012 20:57

Hey Filipa,

Ga ook eens kijken bij de ACTION (Geleen, Maastricht, ...) daar hebben ze zeker en vast ook bubbelenveloppe en dat is een goedkope winkel dus :D

Je kan natuurlijk ook zelf aan het knutselen gaan :lol: maar ok das niet echt haalbaar :roll:
Let misschien ook eens op verpakkingen van voedingswaren of dergelijke misschien recycleren ???

Veel succes :byebye
Groetjes Ellen _______________________________°Cherry Pearl°
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld ! ;)

Gesloten