Weet er iemand eigenlijk wat er dit jaar de nieuwe trends zijn of zullen worden?
De roosjes zijn nog in (volgens mij) maar is er niets nieuws?

JMHols schreef:Ik doe niet aan trends. Ik maak en draag wat ik zelf graag wil, al is het totaal uit de mode.
je mening deel ik volledigJewel schreef:JMHols schreef:Ik doe niet aan trends. Ik maak en draag wat ik zelf graag wil, al is het totaal uit de mode.
Juist!
En ook ik ben het hier helemaal mee eens!Jewel schreef:JMHols schreef:Ik doe niet aan trends. Ik maak en draag wat ik zelf graag wil, al is het totaal uit de mode.
Juist!
Dat is ook vaak zo, maar ik doe niet aan klantennicky.v25 schreef:Ik doe zelf ook niet mee aan trends hoor, maar mijn klanten wel dus ja...
vandaar mijn vraag eh
Maak jij dan alleen maar dingetjes voor jezelf?Jewel schreef:Dat is ook vaak zo, maar ik doe niet aan klantennicky.v25 schreef:Ik doe zelf ook niet mee aan trends hoor, maar mijn klanten wel dus ja...
vandaar mijn vraag eh
![]()
Ik maak wel sieraden voor anderen, die ik al heb gemaakt of in opdracht, maar ik blijf bij wat ik zelf mooi vind. Als er iets "in de mode" is waar ik niet achter sta, dan zal ik het ook niet maken. Ga op je eigen gevoel af, de "klant" vind het mooi of niet.nicky.v25 schreef:Maak jij dan alleen maar dingetjes voor jezelf?Jewel schreef:Dat is ook vaak zo, maar ik doe niet aan klantennicky.v25 schreef:Ik doe zelf ook niet mee aan trends hoor, maar mijn klanten wel dus ja...
vandaar mijn vraag eh
![]()
Heb jij dan nog nooit de vraag gekregen om voor iemand iets te maken?