vraagje...

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Sarah
Bead Starter
Contacteer:
vraagje...

Bericht door Sarah » za 12 jun 2004 12:14

Hoi dames,

Ik ben sinds kort ook aan de kralen :) en wordt door dit forum en alle voorbeelden hier steeds enthousiaster. Ik wil alles wel leren!
Nou heb ik een vraagje. Ik kreeg vanmorgen kralen die ik besteld had bij een webshop en daar zaten een paar beschadigde exemplaren tussen (glas, facet, 4 mm). Is het normaal dat er wat beschadigde exemplaren tussen je bestelling zitten? Stuur je ze terug of calculeer je het in? Gebeurt het vaak en hoeveel bestellen jullie dan extra. Ik bestel per ketting wat ik nodig heb en had voor de zekerheid een paar extra kralen besteld, maar niet zoveel.

Dus, wat doen jullie?

groetjes, Saskia

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » za 12 jun 2004 12:45

Als er iets stuk is stuur ik het retour (in dezelfde envelop, je eigen adres doorkrassen en er retour afzender opzetten, wel het adres van de shop vermelden!) Neem wel eerst ff contact op via een e-mail.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

mmc
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door mmc » za 12 jun 2004 14:05

ik zoek per mail contact met de betreffende shop en leg het probleem uit.
meestal krijg je dan kosteloos nieuwe kralen opgestuurd.

het kan helaa weleens gebeuren dat er wat kapotte tussen zitten, maar ik heb het nog maar een enkele keer gehad en dan is het ook steeds prima opgelost

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 12 jun 2004 15:34

idd gewoon even mailen met je klacht...

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » za 12 jun 2004 16:03

Ik had net ook een bestelling binnen met o.a 2 hele mooie metalen kralen van 1,55 per stuk en in 1 zat het gat heel schuin! Ik heb ze ook maar even gemaild en meestal wordt het dan wel opgelost. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Ik voel me dan een beetje een zeur maar het is ook te duur om er niks mee te doen.
Bye bye, Ezther.

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » za 12 jun 2004 17:40

Ja, gewoon even een mailtje sturen, en dan zoeken ze een oplossing.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 12 jun 2004 22:03

Ezther schreef:Ik had net ook een bestelling binnen met o.a 2 hele mooie metalen kralen van 1,55 per stuk en in 1 zat het gat heel schuin! Ik heb ze ook maar even gemaild en meestal wordt het dan wel opgelost. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Ik voel me dan een beetje een zeur maar het is ook te duur om er niks mee te doen.
nee hoor, je bent geen zeur. ;) je hebt betaald voor iets goeds en behoort het dan ook te krijgen. als een bestelling wordt ingepakt, zie je dat soort kleine foutjes namelijk snel over het hoofd. oftewel gewoon mailen als je zoiets hebt, want er wordt volgens mij nooit expres iets beschadigd opgestuurd.

voor de rest hebben wij in ieder geval gelukkig weinig klachten over beschadigde kralen. ik neem aan dat alle internetwinkels de kralen netjes in bubbeltjes-enveloppen opsturen, dus het zal vast overal maar weinig voorkomen.

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » zo 13 jun 2004 09:27

Ezther schreef:Ik had net ook een bestelling binnen met o.a 2 hele mooie metalen kralen van 1,55 per stuk en in 1 zat het gat heel schuin! Ik heb ze ook maar even gemaild en meestal wordt het dan wel opgelost. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg. Ik voel me dan een beetje een zeur maar het is ook te duur om er niks mee te doen.
Ik heb al een mailtje terug dat ik een nieuwe krijg opgestuurd.
Kijk, dat noem ik nou service!

Het valt mij trouwens op dat er wel meer shops zijn die even een mailtje sturen, b.v als er iets niet op voorrraad is. Dat vind ik erg goed.
Bye bye, Ezther.

Gesloten