pinguinpluim in hars

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
dirkfausto
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 21 nov 2010 10:15
pinguinpluim in hars

Bericht door dirkfausto » zo 21 nov 2010 10:29

dag kralenliefhebbers,

Het voorbije jaar ben ik ernstig ziek geweest. Bij elke ziekenhuisopname nam ik een pinguinpluimpje mee. Dat blijkt immers een geluksbrenger te zijn. Ondertussen ben ik aan de beterhand en het pluimpje heeft toch een speciale betekenis gekregen. Ik heb het gekregen van een vriend en zou de pluim nu in een harsomhulsel willen insluiten zodat ik het als een hangertje steeds bij me kan dragen. Is er iemand van jullie die dit voor me zou willen doen, uiteraard tegen vergoeding. of kan je me doorverwijzen naar personen die deze techniek goed onder de knie hebben.

al bedankt

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: pinguinpluim in hars

Bericht door Vengy » zo 21 nov 2010 11:18

Ja ik zou t aan colours of my world vragen Klikkerdeklik
die maakt heel veel van die dingen zelf ook
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: pinguinpluim in hars

Bericht door Nightvamp » wo 24 nov 2010 19:06

trutdelamode is een member van dit forum die dit erg goed kan. Misschien kan je haar een pbtje sturen?

Gebruikersavatar
HappyGirl
Bead Interested
Berichten:114
Lid geworden op:vr 08 sep 2006 12:25
Contacteer:

Re: pinguinpluim in hars

Bericht door HappyGirl » wo 24 nov 2010 19:53

Ik denk dat dirkfausto bedoelt echt insluiten in giethars zoals op deze foto:
Afbeelding

De dames die jullie noemen werken, als ik het goed heb, alleen met kleine dunne laagjes giethars over een afbeelding heen in een hangertje.

Groetjes HappyGirl

P.S. Dirkfausto ik ben al een hele poos met giethars bezig, misschien op termijn dat ik je kan helpen maar ben nog niet uitgetest met alles!!
Don't worry about money
the best things in life are free.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: pinguinpluim in hars

Bericht door Vengy » wo 24 nov 2010 23:19

Ja is een en dezelfde persoon he en ik weet niet of ze alleen met laagjes werkt eigenlijk...
dat is wel wat ze veel laat zien echter dus... met de prachtige bedels die ze maakt
heb jij die dingen allemaal gemaakt trouwens ??
dat is wel mooi zeg!!!
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gesloten