opnieuw beginnen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
meikje
Bead Believer
Berichten:265
Lid geworden op:di 05 okt 2010 12:59
Locatie:emmen
Contacteer:
opnieuw beginnen

Bericht door meikje » di 05 okt 2010 15:39

Hallo Allemaal

na een aantal jaren sieraden met veel plezier gemaakt te hebben, ben ik gestopt wegens tijdgebrek na het krijgen van mijn kinderen. Nu ik merk dat mijn avonden toch wel weer erg saai zijn zo voor de tv begint het weer te kriebelen.
Maar nu ik heb toen alles verkocht en zou eigenlijk niet weten waar te beginnen met kopen.
Is een starterspakket goedkoper, kan ik beter alles los kopen wat moet ik ookal weer aanschaffen??

Welke onderwerpen op deze site raden jullie me aan om toch zeker echt ff door te nemen

alvast bedankt

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: opnieuw beginnen

Bericht door Hannelies » di 05 okt 2010 15:42

Ik zou in ieder geval even kijken bij 'restjes verkopen en ruilen' daar vind je vast wel wat niet te dure leuke dingetjes. En verder natuurlijk draad, knijpkralen en 2 tangen aanschaffen!

Gebruikersavatar
rorsach
Bead Dreamer
Berichten:538
Lid geworden op:za 25 sep 2010 21:42

Re: opnieuw beginnen

Bericht door rorsach » di 05 okt 2010 16:00

Zeker met de donkere dagen die nu gaan komen, is het leuk om 's avonds wat te maken. Voor tangetjes kun je naar de Xenos. Kosten daar 2,- per stuk. Ze hebben hier ook div. kralen, draad, kettel stiften, oorstekers etc. Ook bij de Action hebben ze div. complete kralendozen. Tevens hebben ze in veel plaatsen een kralenwinkel , een Pipoos of een andere hobbywinkel.

Succes. :yes:

Gesloten