Sieraden voor Pakistan
-
- Bead Discoverer
Hallo kraaldames,
Ik zag vanavond weer Pakistan op TV. Dat is wel bizarschrijnend, weet er toevallig iemand of je een sieraad voor Pakistan ergens kunt doneren??
Groetjes Craftygirl
Ik zag vanavond weer Pakistan op TV. Dat is wel bizarschrijnend, weet er toevallig iemand of je een sieraad voor Pakistan ergens kunt doneren??
Groetjes Craftygirl
A creative day keeps the doctor away 

Re: Sieraden voor Pakistan
Goed idee...als iemand het weet wil ik graag iets doneren.
Groetjes Miran
daar zit de taliban toch ?
wat heeft dat er nou mee te maken dat die mensen in overstromingen zitten lieffie ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
911 en de taliban wat toen gebeurd is voor mij onvergevelijk ik zie nog die mensen uit wolken krabber vallen en dat dankzij de taliban dit doet mij denken als ik die naam van dat land hoor roept deze herinnering bij mij op zielig voor de mensen voor nu maar zijn we dit vergeten ?
nee schat
dit zijn overstromingen door de regen
dit zijn overstromingen door de regen
maar het land is van de taliban ik weet dat het over de overstromingen gaat maar dit is de reden waarom ik nooit geld aan dit land zal geven en nu hebben we opeens medelijde met deze mensen omdat dit gebeurd is ze hebben het over zih zelf afgeroepen
nee dat is afghanistan wat jij bedoelt
en ik geloof zelf er niet zo in dat hun dit hebben bekokstooft allemaal
afghanistan is al jaren een goede bron van inkomsten middels de wapenhandel
tussen rusland en amerika maar goed, zo verschillen we allemaal van mening over kwesties die niets met kralen van doen hebben dus is hier niet de juiste plaats voor
en ik geloof zelf er niet zo in dat hun dit hebben bekokstooft allemaal
afghanistan is al jaren een goede bron van inkomsten middels de wapenhandel
tussen rusland en amerika maar goed, zo verschillen we allemaal van mening over kwesties die niets met kralen van doen hebben dus is hier niet de juiste plaats voor
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Gaat het er hier niet gewoon om dat er mensen in nood zijn die geholpen moeten worden?
Het enige waar ik zo mijn twijfels over heb, ook gezien de berichtgeving, is of de hulp uiteindelijk wel aankomt waar die nodig is. En nodig is die hulp, dat moge duidelijk zijn. Zo'n trieste situatie.
Het enige waar ik zo mijn twijfels over heb, ook gezien de berichtgeving, is of de hulp uiteindelijk wel aankomt waar die nodig is. En nodig is die hulp, dat moge duidelijk zijn. Zo'n trieste situatie.
Groetjes, Marjan
-
- Bead Discoverer
Hoi,
Ja hoor de Taliban zit ongetwijfeld in Pakistan én in Afghanistan mogelijk ook in India en wie weet waar nog meer, waarschijnlijk ook gewoon in Nederland. Maar er is geen enkel land "dat van de Taliban" is hoor, dat mochten die gekke jongens maar wat graag willen. Talibanners zijn gewoon hele rare terroristen die Pakistan en Afghanistan en wie weet waar terroriseren, ze hebben een tijdje Afghanistan in handen hebben gehad, maar nu al heel lang niet meer. In Pakistan ga je gewoon naar de stembus net als hier. En er wonen hele gewone mensen die er niet van durven dromen vliegles te nemen
. Kijk gerust op google.
Nou, dit is verder natuurlijk geen politiek topic, dus meer zal ik er niet over zeggen.
Gezien die enorme overstromingen dacht ik, misschien kunnen we iets goeds doen? Ben maar vast begonnen met wat te maken. Ik dacht, kan het altijd veilen op hyves of zo. Dan kunnen mensen het geveilde bedrag overmaken op giro 555, mij het afschrift laten zien, en dan overhandig ik het sieraad, dat leek me wel een goed idee!
Maar als iemand betere ideeen heeft dan hoor ik het graag.
doei!
Ja hoor de Taliban zit ongetwijfeld in Pakistan én in Afghanistan mogelijk ook in India en wie weet waar nog meer, waarschijnlijk ook gewoon in Nederland. Maar er is geen enkel land "dat van de Taliban" is hoor, dat mochten die gekke jongens maar wat graag willen. Talibanners zijn gewoon hele rare terroristen die Pakistan en Afghanistan en wie weet waar terroriseren, ze hebben een tijdje Afghanistan in handen hebben gehad, maar nu al heel lang niet meer. In Pakistan ga je gewoon naar de stembus net als hier. En er wonen hele gewone mensen die er niet van durven dromen vliegles te nemen

Nou, dit is verder natuurlijk geen politiek topic, dus meer zal ik er niet over zeggen.
Gezien die enorme overstromingen dacht ik, misschien kunnen we iets goeds doen? Ben maar vast begonnen met wat te maken. Ik dacht, kan het altijd veilen op hyves of zo. Dan kunnen mensen het geveilde bedrag overmaken op giro 555, mij het afschrift laten zien, en dan overhandig ik het sieraad, dat leek me wel een goed idee!
Maar als iemand betere ideeen heeft dan hoor ik het graag.
doei!

-
- Bead Discoverer
O ja, ook in de toekomst, als je je Kraalcreaties wilt doneren en je twijfelt aan een goed doel, dan kun je altijd vragen of ze een CBF-keurmerk hebben. Goede doelen met een CBF-keurmerk kunnen in hun jaarcijfers aantonen dat zij minder dan ........zoveel % uitgeven aan organisatorische kosten en het meeste dus gewoon gaat naar mensen in nood. In dat geval krijgen zij het CBF-keurmerk. En daar zijn ze dan ook heel trots op. Je kunt dan denken aan Unicef, Rode Kruis enz...
Behalve hele kleine goede doelen, die hebben weer niet de organisatie om zo'n keurmerk aan te vragen. Maar bij hele kleine goede doelen kun je vaak zelf wel zien waar het heen gaat.
Behalve hele kleine goede doelen, die hebben weer niet de organisatie om zo'n keurmerk aan te vragen. Maar bij hele kleine goede doelen kun je vaak zelf wel zien waar het heen gaat.