welke hebben jullie?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Diam0nd
Bead Designer
welke hebben jullie?

Bericht door Diam0nd » za 22 mei 2004 17:56

Hoi Hoi...

Ik ben van plan om binnenkort een digitale camera te kopen. Nu heb ik al bij die andere topic gekeken. Die Pee had gestart. Ik heb op die sites gekeken. Maar kwam er niet echt uit.. Welke digitale camera hebben jullie? En zijn jullie er ook blij mee??
Misschien maken jullie reacties mijn keuze wat makkelijker :D
Groetjes
Afbeelding

Debby
Bead Lover

digi

Bericht door Debby » za 22 mei 2004 18:25

hoi hoi

ik heb de nikon coolpix,, ben er erg tevreden mee

doei

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 22 mei 2004 19:04

Ik wil alleen maar als tip geven dat je beter een camera met accu kan kopen als met batterijen. die krengen zijn altijd zo snel leeg, zeker als je vaak het schermpje gebruikt.
Veel succes met uitzoeken! :D
Groetjes, Nicole.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 22 mei 2004 20:37

Fuji Finepix S5000, in aanschaf een enorme rib uit mijn lijf (heel veel geheugenkaartjes, batterijen, oplader en 2 extra lenzen er bij gekocht) maar ben er heeeeel erg blij mee. Als mijn foto's mislukken dan komt dat door mij :? , het ligt niet aan het toestel want dat werkt perfect.

renata
Bead Believer

Bericht door renata » za 22 mei 2004 21:03

minolta dimage xt, vorig jaar gekocht. Top, super klein, maakt mooie scherpe foto's, erg makkelijk in gebruik. Opvolger ervan is konica minolta.

Tips:-
- inderdaad een accu, batterijen zijn niks.
- laat je niet direct een 2de accu aansmeren, ik heb er ook geen en je doet vrij lang met je accu (ook al kijk je elk plaatje terug)
- zorg voor een voldoende grote geheugenkaart, je maakt nl een snle veel foto's
- zorg dat jij hem makkelijk bedienbaar vindt, met name de wisselfunctie tussen foto maken en foto bekijken, de knopjes/menu moeten wel makkelijk te bedienen zijn.

succes, doei
byeeeee

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 22 mei 2004 21:11

Ik heb een finepix s304 van fujifilm.
En hij bevalt prima! En gewoon met batterijen, oplaadbare speciaal voor fototoestellen.. gewoon 4 van die penlites.
En ik kan een heledag aan 1 stuk door foto's maken (zoals gister in de dierentuin) en dan nog zijn de batterijen niet leeg.. tussendoor alle foto's nakijken enz en de verkeerde eruit gooien maakt allemaal niets uit..
gaat echt super lang mee.. en anders gewoon in de lader.ik heb dan ook 3 setjes met oplaadbare batterijen zodat ik goed kan wisselen en altijd wat achter de hand heb..

Maargoed..
Verder heeft deze 6x optische zoom daar ben ik erg blij mee wat kan zo als ik aan het vogeltjes spotten ben enz mooie duidelijke foto's maken..
toen ik hem kocht was het 1 van de weinigen met zoveel zoom.. nu zijn ze er helaas al weer veel hoger..
maja dat blijf je toch houden ;-)

Denk goed na over wat je allemaal met het toestel wil kunnen..
binnen buiten licht donker enz..

succes met de keuze en vooral bij veel winkels vergelijken!!

Groetjes Eelke

Liesje
Bead Reader

Bericht door Liesje » za 22 mei 2004 21:42

wij hebben de photosmart 850

doet het hartstikke goed op oplaadbare batterijen, en is nu in de uitverkoop omdat er een verbeterd model van bestaat (die alleen in uiterlijk anders is)

let op de optische zoom en de megapixels, als je geen accu koopt moet je misschien wat investeren in fototoestel batterijen, en een snelle oplader, maar dat is misschioen minder geld dan een accu.
Oja en kijk wat voor soort merk geheugen kaart er in het toestel moet, de ene soort kaart is goedkoper dan de andere.
Liefs van Liesje

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 23 mei 2004 00:17

Ik heb dus een Canon A70, met oplaadbare batterijen van die supergoede van GP Powerbank (zijn groene met oranje batterijen) ze zijn niet goedkoop maar werken erg lang en je kan ze gewoon weer opladen.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Dini
Bead Believer

Bericht door Dini » zo 23 mei 2004 19:31

wij hebben een sony cybershot 2.1 mega pixels
met accu maar mijn batterijen doen het niet meer en die zijn vreselijk duur dus doe het nu even zonder dus gewoon op stroom

Dini

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 23 mei 2004 20:33

Wij hebben ook een Canon A 70. Deze kwam als beste koop uit de consumenten gids en ik ben er erg blij mee :lol:

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » do 27 mei 2004 18:18

Ja Ja, na veel informeren in winkels en op internet heb ik eindelijk een keuze gemaakt. Het wordt een Sony DSC-P72. Helaas moet ik wel een paar weekjes wachten. Want ik mag em nu nog niet kopen omdat ik over een paar weken toetsweek heb. Maar na die toetsweek ga ik em gelijk halen :D :D :D
Groetjes
Afbeelding

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » do 27 mei 2004 18:24

Mijn pa heeft de Canon A80.
Weet niet precies wat het verschil is met de A70 maar ik vind 'm hartstikke fijn! Jammer dat ik er zelf nog geen kan betalen.

Ik hoop dat de Sony DSC-P72 een goede camera is, maar dat zal wel! Sony is zowiezo een goed merk!
Succes met je toetsweek, en daarna veel plezier met je camera!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » za 29 mei 2004 19:20

ik heb de Canon A70, en ben er reuze tevreden mee!

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » ma 31 mei 2004 20:20

nou, hebben jullie ffe geluk, ik heb helemaal geen digi camera, of toch, er zit er eentje op mijn gsm, maar ik ben er na 5 maand nog steeds niet achter hoe je die fotos nou op je pc krijgt... :oops:
ipoingtudut

Magic-Woman
Bead Dreamer

Bericht door Magic-Woman » ma 31 mei 2004 20:44

ikke gebruik heb altijd van mijn broer haha dus heb geen idee wat voor merk het is :lol: :wink:
-=Liefs Wendy=-

Gesloten