Kralenkoorts?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
claudy
Bead Dreamer
Contacteer:
Kralenkoorts?

Bericht door claudy » zo 08 nov 2009 11:07

Nee, geen mexicaanse griep hier, en ook geen Q-koorts. Ik heb echt last van een kralenverslaving dit weekend. Moet echt zín maken om even boodschappen te doen of straks te gaan sporten. Ik heb zó veel ideeen in mijn hoofd! Ik lag er zelfs even wakker van gisteravond..

Herkent iemand dit? Dat je jezelf even een sociale trap onder de kont moet geven om weer 'normaal' te doen?

Niks ernstigs dus, en mijn kinderen krijgen op tijd eten en schone kleren ;-)
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

createss
Bead Designer

Re: Kralenkoorts?

Bericht door createss » zo 08 nov 2009 13:02

Er zijn tijden dat ik hier chronisch last van heb.... het kriebelt dan de hele dag en ik moet steeds denken aan mijn kraaltjes en de ideeën die ik ermee heb.
Dan ga ik snel snel snel dingen doen die ik moet doen, zodat ik weer aan het kralen kan :oops: :lol:

Sorry voor jou, maar ik ben bang dat dit niet meer weggaat. Wie eenmaal besmet is met dit virus.... :mrgreen:

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » zo 08 nov 2009 14:31

Haha, als je er niet van kan slapen leg je een schriftje naast je bed en schrijf je alles op wat opkomt in je hoofd, dan hebben je hersens weer rust, anders blijven ze op volle toeren draaien, dan kun je weer lekker slapen. Enne, gelukkig vergeet je je kinderen niet :lol:.
Helaas is er geen medicijn voor dit virus, maar het is gelukkig niets ernstigs :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » zo 08 nov 2009 16:49

Oh wat herkenbaar zeg. Ik ben momenteel ook weer heel erg besmet en lig inderdaad ook vaak 's avonds in bed ideetjes door te nemen en plannetjes te maken. Ik heb het nu zo erg te pakken, dat ik alles tegelijk wil doen en er ook nog weleens het huishouden bij laat inschieten.
Groetjes van Monica

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 08 nov 2009 20:23

Ik heb ook last van de kraleritus ;) ben ik niet bezig met creadream / kralen.com, dan is het wel rondsurfen op de web over kralen of iets doen met kralen. Nou ja, heb helaas ook wel andere verplichtingen enzo, of gewoon even geen tijd, maar ik vind het wel heel erg leuk. :D Zo pas mezelf getrakteerd op abonnement beadwork en paar mooie tijdschriften besteld bij kalmbach. :) Nu nog de tijd...zucht...maar goed, tijd voor kopje thee & bladeren in boek/tijdschrift is er altijd wel. :)

Nynke
Bead Interested

Bericht door Nynke » di 10 nov 2009 18:37

Jaaa! Daar heb ik ook last van! De vensterbank hier ligt vol met kralen en projectjes waar ik mee bezig ben. Ik ben te lui om het steeds op te ruimen, dus ligt het er al een week of twee.
Afgelopen zondag was ik naar een kralenbeurs en het duurde ook lang voor ik sliep, mijn hoof zat vol met kralen en ideeën.
Erg bekend dus, en ik vermoed dat er hier nog meer last hebben van dit virus.
Wingardium leviosa!

Fia
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Fia » wo 11 nov 2009 22:08

Yep heel erg bekend.... ook ik heb naast mijn bed een blok papier liggen met een pen.... als ik een idee heb teken ik het meteen uit...... anders blijft het maar malen en ben ik bang dat ik het vergeet.

Ook maak ik met mezelf afspraken... hihi... ja joh... dat moet..... pas als ik de was heb gedaan... dan mag ik weer met de kralen verder.... of als er is gestofzuigd.... en dit werkt bij mij.

TIswa he................ maar het is en blijft een ontzettend leuke hobby.
Morgen naar de crea doe beurs in Utrecht.... ook daar staan ze met kralen..... en ik heb al heel wat ideetjes klaar liggen... maar daar kan dus nog wel meer bij.

Heel veel knutselplezier allemaal.... beter zo... dan dat je niks te doen hebt.. toch!!!

Groetjes
Fia

Gesloten