Te veel wordt Niets

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Ris
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:do 03 sep 2009 20:35
Te veel wordt Niets

Bericht door Ris » za 24 okt 2009 19:50

Ik heb 1001 ideen om wat te maken,tot mijn droom, van alle die kraaljes.
En het resultaat IS NIETS nog 1001 x NIETS. Alleen droom. Ik word moe van en Burn out.
Het is geen hobby meer, het is een ramp.
Hebben jullie dat soms? :( :evil:

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Hannelies » za 24 okt 2009 21:19

Ja hoor! Soms begin ik wel 4x aan een ketting om dan uiteindelijk alles weer terug in de bak te gooien. Helaas! Maar vaak lukt het dan een paar dagen later wel om iets leuks te verzinnen EN te maken.

Helina
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:di 20 okt 2009 11:51

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Helina » za 24 okt 2009 22:20

Dat heb ik nu al terwijl ik pas sinds een week bezig ben met sieraden maken ;)
Maar ik heb dan eigenlijk dat ik iets heel "speciaals en bijzonders" wil maken en dat ik alles wat ik doe niet goed/apart genoeg vind, dan haal ik het ook weer uit omdat ik gauw genoeg besef dat je niet door moet gaan met iets waar je niet direkt een goed gevoel bij hebt omdat het dan ook niks wordt.

Ik denk dat als echt even helemaal niks meer lukt je het even een paar weken moet wegleggen en vergeten om je hoofd weer even leeg te maken, daarna krijg je misschien weer goeie ideeen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Sandra » za 24 okt 2009 22:32

Mag ik me aansluiten bij de club? ;) Ik heb inmiddels maar voornemen genomen om soms toch maar gewoon ketting af te maken, met de gedachte dat je het altijd kan slopen als je 'n beter idee heb gekregen. Ik heb best wat kralen liggen die ik heeeeel erg mooi vond (dus moest er ook wel iets heeeeeel moois mee gemaakt worden), maar dat is er nooit van gekomen, en inmiddels is mijn smaak veranderd en vind ik ze dus niet eens zo mooi meer. :( Vandaar voornemen niet uitstellen. ;) Dan maar liever een 'mwah-ketting' dan dat de kralen altijd maar in het bakje blijft liggen. Hoewel...soms vind je kralen zo mooi...alsof je het dan liever nog af en toe oppakt denkend 'wat zal ik hier eens mee maken' dan dat het in je la met sieraden ligt en je het nooit zal dragen. :doh: Ach ja....lukt toch niet altijd om je aan voornemens te houden. ;)

Helina
Bead Interested
Berichten:105
Lid geworden op:di 20 okt 2009 11:51

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Helina » za 24 okt 2009 22:43

Sandra schreef: Hoewel...soms vind je kralen zo mooi...alsof je het dan liever nog af en toe oppakt denkend 'wat zal ik hier eens mee maken' dan dat het in je la met sieraden ligt en je het nooit zal dragen.
haha ja zo heb ik al een jaar of 15 een paar roosjes van een mooie/teer stofje liggen die ik af en toe bekijk en denk, owwww wat zijn ze mooi, die moet ik bewaren om er iets heel speciaals mee te doen.
Is er nog steeds niet van gekomen maar ik geniet er iedere keer nog van als ik ze zie.
Maar misschien nu met mijn sieradenhobby dat ik ze nu ergens in kan verwerken ;)

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Hannelies » zo 25 okt 2009 09:08

haha ja zo heb ik al een jaar of 15 een paar roosjes van een mooie/teer stofje liggen die ik af en toe bekijk en denk, owwww wat zijn ze mooi, die moet ik bewaren om er iets heel speciaals mee te doen.
Is er nog steeds niet van gekomen maar ik geniet er iedere keer nog van als ik ze zie.
Maar misschien nu met mijn sieradenhobby dat ik ze nu ergens in kan verwerken ;)[/quote]
Herkenbaar. Ik heb een la met oude stukken kant en stofjes, prachtig en ook heel stoffig inmiddels ;-( , moet ik nog steeds wat mee doen....

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door karin v h » zo 25 okt 2009 13:20

Ik herken dit helaas ook.
Gisteren de la met de laatste rocailles/delica's opgeruimd en ik zat echt zo voor de la van 'O, dat is voor die armband, O ja, dat is voor de armband uit de B&B' etc. Had zo wel voor 10 armbandjes kraaltjes in mijn handen. En toch als ik weer iets moois zie moet ik het weer hebben.
Stom, stom, stom want waarom maak ik eerst niet eens af waar ik allemaal materialen voor heb liggen. :oops: :oops: :oops: :D

Het is wel zo dat als er plotseling iets gebeurd bijv. 20 graden onder nul dan hoef ik er niet uit want de diepvries zit vol en ik heb nog kraaltjes ook. :banaan: :banaan: :banaan:
De Kralenprutser

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Re: Te veel wordt Niets

Bericht door Saskia » ma 26 okt 2009 01:10

Haha, heel herkenbaar.
Ideeen genoeg maar al een heeeele tijd niks nieuws meer gemaakt.
En ik wil zooo graag maar als ik dan ga zitten lijkt niks goed genoeg :-((
Komt vanzelf wel weer. Ben alles nu maar gaan uitzoeken en opruimen.
Alleen kom ik dan zoveel tegen en heb ik weer nieuwe ideeen.
Wordt je toch gek van jezelf op zo'n moment :evil:

Gesloten