oplichting???

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Angelique06
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Angelique06 » za 01 mei 2004 16:25

Peter R de Vries en/of Radar zal hier niet veel mee doen......Maar wat dachten jullie van KAT IN DE ZAK.................
Ik ben geen gedupeerde van deze persoon van marktplaats, maar ik had waarschijnlijk een brief gestuurd naar kat in de zak.....

groetjes angelique :wink:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 01 mei 2004 16:58

In radar was pas nog een oproep, dat mensen die iets gekocht hadden via marktplaats en opgelicht moesten bellen of mailen.
Maar geef haar eerst de kans om het op te lossen..

Ik snap niet dat mensen zo hun geld winnen verdienen... er staan nog steeds advertenties van haar op marktplaats.. en als ze haar geblokkeerd hebben zou je zeggen dat ze die er toch af halen?
zo kan ze gewoon door gaan...
Ik had haar ook al gezegt dat de advertenties er nog op stonden.. maar toen zei ze dat ze de mailtjes niet meer had waar de codes in stonden.. maar dat is onzin want je kan zo bij marktplaats je email invullen en dan krijg je alle codes van de advertenties..

Maargoed ik hoop dat het goed komt..en anders over een week of ander half.. kunnen we nog naar opgelicht ;-)

Groetjes Eelke!

Angelique06
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Angelique06 » za 01 mei 2004 17:09

Ik heb net op marktplaats zitten zoeken naar een van haar advertenties maar ik kan ze niet vinden....kun je mij misshien een link sturen....
Zal ik ook eens een leuk mailtje sturen.........

Groetjes Angelique :wink:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 01 mei 2004 17:11

hallo Angelique.. misschien moeten we het maar even zo laten.. dat ze niet straks alsnog denkt ze mailen maarzo door.. dan boek ik lekker geen geld terug ofzo... ik weet het niet.. maar lijkt me..

Even wahcten tot we het geld terug hebben.. als we het terug krijgen.

gr. Eelke

Angelique06
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Angelique06 » za 01 mei 2004 17:13

Ik hoop echt dat je het geld terug krijgt....................Anders zul je er met een heel groepje echt werk van moeten maken...
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel gedupeerde er zijn.

Groetjes Angelique

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 02 mei 2004 09:43

Ik denk dat we haar idd eerst de kans moeten geven om het geld over te boeken. Op marktplaats zijn volgens mij alle advertenties verdwenen, ook die van MAI en de zilveren hangers.
Ik geloof dat ik nu van marktplaats al 12 mensen heb ( kunnen er ook wat meer zijn), en dan via kralen.com 3 als ik het goed heb begrepen. Als ik het geld vrijdag nog niet heb gekregen, plaats ik een nieuwe oproep. Ik weet namelijk dat er ooit nog iemand iets over oplichting erop had gezet ( annie, van annies kralenshop op marktplaza) maar die kan ik dus niet vinden. En zo zullen er vast nog veel meer zijn.
Zou marktplaats trouwens de email-adressen kunnen achterhalen van de mensen die contact met haar hebben gezocht?? Ga ik eens navragen, misschien kunnen kun dan ook contact opnemen met die mensen ( want ik geloof van m'n leven niet dat ze ze naar mij sturen...)
Jolanda

Sieradenshop
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Sieradenshop » zo 02 mei 2004 14:27

Zo ik heb eindelijk ee e-mail van haar terug ontvangen!!!
Lees maar eens wat ze schrijft:

Ten eerste, het gaat niet bij iedereen om 10euro.

Ten tweede, u had al een mailtje gestuurd,met uw gegevens. ik zie het nut er niet van in om dit weer opnieuw te doen.

Ten derde, ik breng alle overschrijvingen maandag naar de bank.

Mvg.

Ik ben dus erg benieuwd of we ht eind van de week terug krijgen!!!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » wo 05 mei 2004 09:53

JAAAAA!!!!!

Het stond vanmorgen op mijn rekening!!! 10 euri!! van M contu!!!!

Dus het komt mensen!!!

Groetjes Eelke

Gesloten