stomme TNT post

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
surleu
Bead Reader
stomme TNT post

Bericht door surleu » do 21 mei 2009 09:54

had vorige week bestelling gedaan bij creadream en kan niet wachten tot die eindelijk thuis in de brievenbus valt.
maandag e-mailtje gekregen dat de bestelling verzonden is via pakketpost,. dinsdag en woensdag moest ik de hele dag werken dus tnt post 2 keer langsgekomen maarja niemand thuis. had de 2e keer nog een briefje opgehangen bezorgen bij de buren. maar nee hoor kan hem nu pas vrijdag middag ophalen op het postkantoor :evil: nog langer wachten tot ik het pakketje eindelijk heb,.
sorry moest gewoon even de frustratie kwijt. het is een pakketje waar niet voor getekend hoef te worden en normaal bezorgen ze altijd alles bij de buren en net nu als je ergens op zit te wachten niet., zelfs als je het vraagt.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: stomme TNT post

Bericht door Sandra » do 21 mei 2009 11:08

:( balen is dat....voel me nu heel erg schuldig, maar er staat om eerlijk te zijn standaard 'niet bij buren afgeven' op het pakketsticker...dit omdat het anders vaak erg rommelig ging, bv tot 5 huizen verderop afgeven en vergeten briefje achter te laten. Van anderen die ook webwinkel hebben hoorde ik dat pakket daarom soms kwijt raakte....dankzij 'niet bij buren afgeven' is er nog nooit een pakket kwijt geraakt.

Ik zal binnenkort het bestelformulier wijzigen, zodat je kan aanvinken 'mag ook bij buren afgegegeven worden'. Overigens, ze houden zich er niet altijd aan hoor, dat niet bij buren afgeven, maar vind het nu erg jammer dat je daardoor langer moet wachten....

surleu
Bead Reader

Bericht door surleu » do 21 mei 2009 12:26

jij kan daar niks aan doen :) maar het zou wel fijn zijn als je dat binnenkort kan aangeven inderdaad,. ik krijg heel vaak pakketjes thuisgestuurd en worden 9 van de 10 keer bij de buren afgegeven dit gaat altijd goed,. vindt het zelf ook jammer dat ik nog even moet wachten. maar des te leuker is het straks ook weer om uit te pakken :)..

Randi
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Randi » do 30 jul 2009 18:56

Bij mij gooien ze altijd de bestelling in de brievenbus (als die daar tenminste in past) voor aan de oprit. Lekker hoor, iedere idioot die in de brievenbus kijkt kan mijn bestelling zo meenemen!

ester k.
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door ester k. » za 01 aug 2009 14:33

Bij jullie komt de post nog aan, ik ben post gewoon kwijt. Krijg dan zelf ook regelmatig van anderen post. "Vlammend glas" is nog steeds niet aan gekomen b.v, nu maar hopen dat het tussen vacantie post van anderen ligt en ze nog bij mij in de bus duwen. Tnt doet er niets aan als je klacht invuld, ik blijf dit wel trouw doen. :cry: Groetjes Ester

Gesloten