vacature groothandel
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Misschien is dit wel een droombaan voor iemand hier? Van de site http://www.glassbeads.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, jammer genoeg woon ik te ver weg, anders had ik het echt wel gewild!!
Onze groothandel in kralen en sierraadonderdelen is de laatste tijd enorm gegroeid,
daarom zoeken wij per 1 juli 2004 een:
Enthousiaste Creatieve Medewerkster.
Het betreft een parttime-functie voor 4 dagen (ca. 28 uur) van Maandag tot en met Donderdag.
Je moet bereid zijjn op maandag te assisteren in onze showroom op de Jaarbeurs in Utrecht,
en 2 a 3 maal per jaar ook op zondag.
Na inwerkperiode moet je in staat zijn zelfstandig te kunnen werken.
Verder verwachten we van je dat je niet rookt,
bij voorkeur beschikkend over eigen vervoer.
Werkzaamheden bestaan uit:
Binnengekomen goederen controleren, overpakken en opbergen;
Ontvangen en helpen van klanten;
Klaarmaken van bestellingen;
Licht administratief werk;
Kunnen demonstreren van nieuwe technieken en nieuwe materialen.
Bent u ge?ntresseerd in de bovenstaande functie, stuur dan uw sollicitatie naar:
Glassbeads.nl. t.a.v. Frans Diels of Mari?tte Timmermans, Postbus 147, 2240 AC WASSENAAR, of per email info@glassbeads.nl
Onze groothandel in kralen en sierraadonderdelen is de laatste tijd enorm gegroeid,
daarom zoeken wij per 1 juli 2004 een:
Enthousiaste Creatieve Medewerkster.
Het betreft een parttime-functie voor 4 dagen (ca. 28 uur) van Maandag tot en met Donderdag.
Je moet bereid zijjn op maandag te assisteren in onze showroom op de Jaarbeurs in Utrecht,
en 2 a 3 maal per jaar ook op zondag.
Na inwerkperiode moet je in staat zijn zelfstandig te kunnen werken.
Verder verwachten we van je dat je niet rookt,
bij voorkeur beschikkend over eigen vervoer.
Werkzaamheden bestaan uit:
Binnengekomen goederen controleren, overpakken en opbergen;
Ontvangen en helpen van klanten;
Klaarmaken van bestellingen;
Licht administratief werk;
Kunnen demonstreren van nieuwe technieken en nieuwe materialen.
Bent u ge?ntresseerd in de bovenstaande functie, stuur dan uw sollicitatie naar:
Glassbeads.nl. t.a.v. Frans Diels of Mari?tte Timmermans, Postbus 147, 2240 AC WASSENAAR, of per email info@glassbeads.nl
-
- Bead Designer
- Contacteer:
hebben ze wel nodig iemand die er verstand van heeft
Laatst was ik hier om wat spulletjes voor de winkel te kopen en toen vroeg ik om strasslijm en ze zeiden dat je gewoon secondelijm kon gebruiken.
Sorry maar dan heb je wel hulp nodig hoor van iemand die een beetje verstand van sieraden maken heeft. Ze hebben wel mooie dingetjes maar als groothandel zijn alleen de leren veters er intressant. Verder vind ik ze te duur.
Groetjes
Sorry maar dan heb je wel hulp nodig hoor van iemand die een beetje verstand van sieraden maken heeft. Ze hebben wel mooie dingetjes maar als groothandel zijn alleen de leren veters er intressant. Verder vind ik ze te duur.
Groetjes
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Het zijn ook hele vriendelijke mensen en ze hebben ook hele mooie kralen maar ze zijn ook goedkoper te krijgen.
Waar liever geen secondelijm maar strasslijm is omdat de cristal steentjes wit uit kunnen slaan en dat vind ik persoonlijk zonde van de dure swarovski steentjes.
Maar als je tevreden bent over secondelijm dan gewoon gebruiken blijven hoor.
Zelf adviseer ik altijd strasslijm en voor de prijs maakt het volgens mij niet uit want secondelijm is ook niet goedkoop.
Laatst had ik iemand in de winkel en die had reliefverf gebruikt voor de kunststof plakstenen. Vond ik ook wel grappig. Dat gebruikt ze ook op de ornamenten die soms wat donker zijn. Vond ik wel een grappig idee.
Maar enkele goedkopere groothandels zijn:
all beads
bead-it
beads4fun.nl
Tevens kan je bij een kralenwinkel er naar vragen. Er zijn kralenwinkels die er een groothandel bij hebben.
groetjes
bianca
Waar liever geen secondelijm maar strasslijm is omdat de cristal steentjes wit uit kunnen slaan en dat vind ik persoonlijk zonde van de dure swarovski steentjes.
Maar als je tevreden bent over secondelijm dan gewoon gebruiken blijven hoor.
Zelf adviseer ik altijd strasslijm en voor de prijs maakt het volgens mij niet uit want secondelijm is ook niet goedkoop.
Laatst had ik iemand in de winkel en die had reliefverf gebruikt voor de kunststof plakstenen. Vond ik ook wel grappig. Dat gebruikt ze ook op de ornamenten die soms wat donker zijn. Vond ik wel een grappig idee.
Maar enkele goedkopere groothandels zijn:
all beads
bead-it
beads4fun.nl
Tevens kan je bij een kralenwinkel er naar vragen. Er zijn kralenwinkels die er een groothandel bij hebben.
groetjes
bianca
-
- Bead Professional
- Contacteer: